Is dat niet euhh... *hobbeldehobbel?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en als de aanspanning er kan rijden dan kan ik dat ook. Het voordeel is dat als ik moe wordt en er af val dat dat niet zo hoog is dan van Clöe.
Grapje, maar we deden dit altijd met de scootmobiel er naast. Ga nu ook weer met de hond scootmobielen (kan niet zeggen fietsen
) en het blijft droog want als het blubber is dan neem ik een sleepkabel mee dan kan Clöe de scootmobiel uit de blub trekken en nee er worden dan geen foto's gemaakt. Het is wel hobbelig maar ach de pret is zo groot dat verneem ik niet meer. Picknick mandje voorop wie doet me wat.
Wat een schitterende rit. Mooie omgeving leuke groep alles goedgeregeld dikke pluim Mariska men was zeer tevreden. ik heb ook leuke foto's die komen nog. En mijn knollie was zo lief
Heerlijk gereden voor het eerst met haar in het bos, voor het eerst met haar op buitenrit en mevrouw was zo rustig, heerlijk gewoon halverwege de rit ging Maaike er op en ik op scootmobiel (vond ze ook niet eng) en die is nog in galop geweest schitterend. Volgende rit zijn we er weer bij. En soepie

maar 1 keer fout gereden en toen bedacht ik mij dat ik moest kijken waren de banden sporen heen gingen
Dus geen zak lopen of vragen beantwoorden. Dat gebeurt de volgende keer als iemand anders het organiseert in een ander deel van het land
.
De foto's zijn klaar en staan op de site van het gcdha. www.gcdha.nl