Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
, ik hoop dat Ziësto de 14e jan ook mee loopt. Vorig jaar tijdens de hengstenshow waren we ook al er gecharmeerd van hem, fijne hengst. liliputter schreef:is 14 januari de eerst volgende wedstrijd?
Echt wat kan die jongen toch sturen!! Vond hem in het eerste gedeelte iets te hectisch in de benen, na het galopgedeelte was dit al een heel stuk beter. Galloperen kan ie overigens wel erg fijn! 

) Vond hem fin tactmatig gaan, kon iets fijner in de aanleuning en wat meer buiging in de sprong in de stap en draf.
youngster schreef:Klasse M: Erg weinig deelname helaas.
Lord Leatherdale: Doet mij iets ponyachtig aan. Is niet helemaal lekker bevestigd in de aanleuning nog. Mag ook meer over de rug en meer lengtebuiging krijgen. Hij heeft een hele mooie voorbeen techniek en mooi front. Maar over het algemeen vond ik dat hij meer door het lijf mocht bewegen en ook meer van achteruit.
Webster: Compliment voor Yvonne, ze had hem er echt goed bij vandaag in de proef! Heb hem wel eens anders gezien. Verder vind ik het geen vaderdier. Wel een fijn sportpaard. Moet nog meer op de loodlijn komen en rust krijgen in het algeheel. Hij drukte er zich soms nog wat uit van de spanning.
Westenwind: Absoluut het fijnste te bewerken dier van deze klasse! Vond dat hij in de draf meer over de rug mocht komen en wat losser in de bovenlijn mocht blijven. Stap was wel fijn, liet daarin wel de bovenlijn mooi los. Galop was duidelijk zijn beste gang vandaag ( zo vond ook de jury).
Westpoint: Had erg veel last van spanning vandaag. Mag losser in de bovenlijn. Vond dat hij in de galop teveel knikte in de aanleuning. Snapte ook niet helemaal waar zijn hoge punten vandaan kwamen
Westenwind had van mij boven LL geplaatst mogen worden. LL maakte teveel fouten imo en Westenwind liet zich echt veel beter bewerken.

haan schreef:Ik meld me ook even in dit topic, leuk om ieders meningen te lezen. Ik ga zelf in Zuidbroek kijken 30 december.
Dacht al dat ik gek was geworden 

youngster schreef:Ik ben een dressuurprikker
Moest nog een paard prikken in lunteren city dus wij zijn gegaan