Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gieslaah schreef:Nee, een dekentje is absoluut niet nodig.
Net als dat je ze noooiit op stal moet zetten, vooral niet als ze dat niet gewend zijn,
heb gehoord (van iemand die hier ervaring mee heeft) dat ze dan binnen de kortste keren dood zijn! :S
Net als dat je ze noooiit op stal moet zetten, vooral niet als ze dat niet gewend zijn,
heb gehoord (van iemand die hier ervaring mee heeft) dat ze dan binnen de kortste keren dood zijn! :S

rossebol schreef:als je pony een deken op heeft kan hij alsnog luis krijgen.
dus lijkt me niet nodig.
Een deken is fijn voor een dunnere vacht of als je pony geschoren is zodat ze met werken niet gelijk helemaal doorweekt zijn.
Een deken om luizen te voorkomen nog nooit van gehoord dus lijkt me stug
rossebol schreef:als je pony een deken op heeft kan hij alsnog luis krijgen.
dus lijkt me niet nodig.
Een deken is fijn voor een dunnere vacht of als je pony geschoren is zodat ze met werken niet gelijk helemaal doorweekt zijn.
Een deken om luizen te voorkomen nog nooit van gehoord dus lijkt me stug
BinkyMo schreef:Ik zou geen deken doen bij de shet, van nature zijn ze toch lekker winterhard, waarom zou je ze dan lastig vallen met een deken??
Nee ik ben geen voorstander van dekens, maar ja iedereen kan hier verschillend over denken!!