Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

femskie schreef:Oh ja, en dan heb ik dus alleen Friesland e.o. neergezet omdat Marianna uit Heerenveen komt..

Citaat:KEURINGEN REGIO GELDERLAND 2009
Maandag 6 juli springen Ede
Dinsdag 7 juli dressuur Ede
Donderdag 9 juli springen en dressuur Brummen
Vrijdag 10 juli springen Wamel
Zaterdag 11 juli dressuur Wamel
Maandag 13 juli Twello SPRINGEN en Wezep DRESSUUR
Donderdag 16 springen Varsseveld
Vrijdag 17 juli dressuur Varsseveld
CK Ermelo Zaterdag 1 augustus
)
Ezter schreef:Hallo, wat een prachtige dames hier allemaal!
Aangezien ik weinig ervaring heb met het kwpn en dus ook met de merriekeuringen hoop ik dat een van jullie mijn vraag kan beantwoorden/advies kan geven.
(Als het teveel off-topic is zou antwoord via pb ook fijn zijn)
Het gaat om een 7 jarige (van de zomer 8) merrie. Wordt nog niet zolang serieus gereden, heeft nu een beetje wedstrijdervaring in de B. Naar mijn mening wel een belofte voor de sport, fijn dier om mee te werken. Heeft al verschillende veulens gehad, fokt mooi chique.
De merrie heeft al een ster predikaat, maar de eigenaar zou daar graag een keur predikaat bij willen.
Wat is dan met zo'n paard het verstandigste, en wat zijn de stappen die sowieso genomen moeten worden? Is een IBOP nodig, of zijn straks wedstrijdresultaten voldoende? En zoja, welke klasse? Moeten we ermee naar de keuring? Ze is trouwens ook weer dragend, uitgerekend pas in juni geloof ik. Is het dan verstandiger om pas in 2010 naar de keuring te gaan? Moeten er foto's worden gemaakt? Beestje is vorig jaar gekeurd bij aankoop (met foto's) maar dan met het oog op de sport. Geen idee of dat hetzelfde is...
Veel vragen dus, roept u maar haha
Bedankt!
En veel succes met alle prachtige merries!