met welke merrie ga je naar welke hengst??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Rick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:08

Citaat:
Zo sprong zijn moeder ook is dit nu echt als negatieve opmerking bedoelt of ben ik nu heel blont Volgens mij was Emiel voor Finesse een middelmatige ruiter en is hij na haar gestopt.

Finesse was een wereldpaard, top top top. Maar ze sprong op haar eigen manier, net als Kigali, niet echt wat ik zoek in een fokhengst...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:21

Mijn merrie gaat naar die hengst waarvan het veulen op voorhand verkoopbaar is... Maw ik fok alleen op bestelling... Of het een goeie combinatie is, is geheel voor risico van de koper.

Zou ze zich een beetje broedkip voelen?? Knipoog

EmEm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 20:19

wanda schreef:
Krack fokt niet klein Party!!
Ik heb een merrie van 1.62 die tot nog toe kleine veulens gaf en afgelopen jaar had ze een veulen van Krack en die is erg groot ( en mooi) Ik zou maar bij Krack dekken als ik jou was Ze zijn bovendien goed te verkopen als je dat eventueel zou willen

Ga ik ook doen. Ik heb mijn keuze ook niet over 1 nacht ijs gemaakt, dus ik sta er helemaal achter. En inderdaad de verkoopbaarheid is ook niet onbelangrijk. Vooral omdat ik al weet dat wanneer het een hengst wordt ik hem toch wil verkopen.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:32

Zit sterk te denken over Cantos, Rash R of toch weer Faldo. Weet het nog niet. Moet ook nog even uitvinden wat de dekgelden zijn. Ben altijd nog een beetje Faldo fan.... Zag Kigali trouwens met Gert v/d Hof. Ging al weer een stuk beter....
Twijfel nog steeds maar heb nog even gelukkig....