Is fokkerij nog wel interessant???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 17:37

Nope

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 17:47

Jawel, ben iets optimistischer gestemd.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 17:49

Natuurlijk wordt het best weer gezellig, mits we maar begrijpen wat de grenzen van het medium zijn.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:25

germie"]
[quote="MissHIS"][quote="Anoukie schreef:
MissHIS geeft ook zelf aan info over hengsten te verzamelen (echt helemaal nix op tegen), maar dat kan toch niet opwegen tegen jaaaaaaaaarenlange ervaring?

Alsof het enige wat ik doe, een beetje informatie verzamelen is...

[/quote]

zonder interesse ga je niet verzamelen. En ergens moet je kennis opdoen. Je kunt nooit alles persoonlijk weten en leren.
Mij maakt het niet uit hoor Misshis waar je je info vandaan haalt.
Liever goed gejat dan slecht bedacht.
En ook uit informatie kun je een mening vormen. Als je 10 foto's van een hengst ziet en de bescrhijving vna het afstammelingen onderzoek, dan weet je of de hengst jou aanpsreekt of niet en of je er mee zou willen fokken of niet.
Als jedan ook nog uit persoonlijke ervaring kan spreken is dat extra voordelig, maar dat kan gewoon niet altijd.
[/quote]

Nou ik hoop niet dat ik deze opmerking verkeerd opvat.
Maar MissHIS heeft ook al behoorlijk wat mee gekregen van de KWPN fokkerij.
Maar ik vindt het gewoon onnozel dat we nu zo met modder staan te gooien. Het is of MissHIS is bagger of Sarabande, kunnen we nou niet zeggen dat we gewoon beide met rust laten en elkaar in elkaars waarde laten.
En niet meer zeuren als iemand een bepaalde manier reageert.
Er zijn genoeg die er geen problemen mee hebben.

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:46

Anoukie schreef:
zonder interesse ga je niet verzamelen. En ergens moet je kennis opdoen. Je kunt nooit alles persoonlijk weten en leren.
En ook uit informatie kun je een mening vormen. Als je 10 foto's van een hengst ziet en de bescrhijving vna het afstammelingen onderzoek, dan weet je of de hengst jou aanpsreekt of niet en of je er mee zou willen fokken of niet.
Als jedan ook nog uit persoonlijke ervaring kan spreken is dat extra voordelig, maar dat kan gewoon niet altijd.

Hier wordt ik nu Misselijk misselijk van. Wat weten jullie nu van Miss His dan? NIX toch. Laat haar toch met RUST Boos! en wat betreft die info, we mogen blij zijn dat ze op BOKT zit (nogmaals)!!!
Ik wordt echt Misselijk ziek van deze topic, iedereen probeert elkaar maar zwart te maken enz terwijl men elkaar helemaal niet kent.....GEZELLIG SFEERTJE

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:14

Nou nou kan dat niet wat minder???
Laat iedereen in zijn(/haar) waarde aub

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:35

Kayla schreef:
Nou nou kan dat niet wat minder???
Laat iedereen in zijn(/haar) waarde aub

Sorry maar ik ben echt niet de ergste hier op deze topic ... Moet je alle berichten maar lezen vanaf voor af aan....
En ik laat mensen echt wel in hun waarde, HEEL ERG ZELFS. Alleen ik zeg gewoon mijn eigen mening (maar of dat hier wel kan, ik weet het niet Verward)

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 21:28

Ik ben het eens met Neel, of het helpt is een ander verhaal Lips are sealed

smout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 21:30

is de fokkerij nog wel interressant. Verward
Ben zelf een lezer van de fokkerij en afstamming omdat ik veel wil leren.
Vraag advies en uitleg via de pb omdat ik zelf niet genoeg weet en ikhier van personen die mij aanspreken het gevoel hebben dat die het wel weten.(en erg goed en duidelijk helpen)

En waarom via de pb simpel omdat ik niet genoeg weet en het gevoel had dat ik wat kon leren van F en A en niemand van mijn "intelligente vragen"beter kan worden.

Mijn spreek woord is niemand is meer of minder iedereen is anders(.En in dat andere moet je elkaar in kunnen respecteren)
Zo leef ik dag in dag uit.

Je vraagt meestal om een mening op een forum,kun je daar niet mee leven en geen lekkere discussie van maken. Vraag het dan niet.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 10:04

Neel"]
[quote="Anoukie schreef:

Hier wordt ik nu Misselijk misselijk van. Wat weten jullie nu van Miss His dan? NIX toch. Laat haar toch met RUST Boos! en wat betreft die info, we mogen blij zijn dat ze op BOKT zit (nogmaals)!!!
Ik wordt echt Misselijk ziek van deze topic, iedereen probeert elkaar maar zwart te maken enz terwijl men elkaar helemaal niet kent.....GEZELLIG SFEERTJE
[/quote]
Ik geloof Neel, dat je de opmerking van Anoukie ten onrechte negatief opvat.

blup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 10:07

Ben ik het helemaal mee eens Desiree.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 11:03

Ehm, dat bericht heb ik zelfs niet eens geplaatst,............

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 12:03

sja, dan is het niet zo gek dat er ruzies ontstaan he. Goed lezen is als eerste al heel belangrijk.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 18:02

Idd en een beetje objectiviteit kan ook geen kwaad Clown