Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Julia schreef:In alle eerlijkheid weet ik ook niet wat ik ervan vind dat de keuring van NRPS doorgaat. Ze hebben het een uurtje vervroegd en hopen om 15:00 klaar te zijn zodat iedereen naar huis kan. Veel mensen met een trailer op pad vanochtend voor de keuring. Net rond 16:00 wordt de storm het meest gevaarlijk zeggen ze. Moet je net rond die tijd terug naar huis, sommigen met een reistijd van 1,5/2 uur. Ik hoop van harte dat iedereen veilig thuis komt met hun dieren.
Coloured schreef:Dank voor de reacties! Laat ik mijn vraag anders stellen:
Zijn er goed presterende (min 1.30-1.40) zwarte of zwartbonte springhengsten te vinden?
Bij mensen die in de springfokkerij zitten, komen ze dan vast wel boven drijven toch?
Diarado ben ik inderdaad tegengekomen. Dominator ook, al is die eerder zwartbruin.
Coloured schreef:Ik val hier zomaar binnen omdat hier vast kennis zit over de springhengsten. Wie kan/wil me verder helpen?
[F-AM] Zwarte of zwartbonte springhengst gezocht
Kendra schreef:besita schreef:Gefeliciteerd Revalli![]()
Dominator moet je stamboekpapier en resultaten doormailen had ik gelezen
Done! Merrie door de ballotage.
Maar wij beginnen pas te dekken rond april, dus we kunnen nog even sparen.
Fokker321 schreef:Hoe staan jullie tegenover merries met merriegedrag tijdens hengstigheid? En dan vooral bedoeld tijdens het rijden. Geven jullie daar supplementen tegen als jullie zo eentje hebben?