Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kathleen_vW schreef:Is het ook zeker. Zoveel plezier met hem gehad. Was samen met Arlando echt mijn favoriet op stal![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Kathleen_vW schreef:Expression. Oude liefde roest niet![]()
Fijn veulen gefokt van hem uit de Zjengis Khan merrie en die twee dames hebben exterieur matig veel overeenkomsten. Bij Deja moet ik altijd wel letten dat ik een hengst kies met genoeg lengte, maat en front en vooral niet te fijn gaan op het beenwerk. Plus; ik ken Ex heel goed, veel in de hand gehad en ben altijd enorm fan van hem geweest. Heerlijk karakter, iedere dag willen werken, altijd in goede doen. Was altijd heel wijs met hem
c_alsemgeest schreef:Deze combi komt ook vrijwel nooit voor. Het was gewoon pure pech... een fout bij het aanleggen van de zenuwen en per toeval ook nog een flinke allergie.
Het is sowieso een lastige ziekte... niet vooraf te zien en ook totaal geen erfelijk component er in (hebben we bij Jam zelfs extra uitgezocht qua bloed/dna/mutaties... maar behalve dit was hij echt kern en kern gezond), dus ook niet te voorspellen. Gewoon pech hebben en het verrast je opeens op volwassen leeftijd.