Die springt op z'n moeder, springt alle kanten op, is brutaal en nergens bang voor

Hij is heel zelfstandig gaat zo zonder mama op pad dus daarin moeten we strenger zijn dan voorgaande veulens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Seven schreef:Dat herken ik in onze livius
Die springt op z'n moeder, springt alle kanten op, is brutaal en nergens bang voordaarnaast ontzettend knuffelig wil al graag terug kriebelen en zoekt je als mens echt op.
Hij is heel zelfstandig gaat zo zonder mama op pad dus daarin moeten we strenger zijn dan voorgaande veulens
Willemiens schreef:Mijn Fontaine veulentje is vandaag iets voor 8e geboren. Hengstje met wit kolletje, precies zijn vader.
Veulen heeft wel voor te korte strekpezen en kan daardoor niet zelfstandig staan, net met de fles biest gegeven en zullen we dit in de nacht om het uur herhalen en helpen opstaan.
Iemand nog andere tips om het veulen te helpen?
janderegelaa schreef:Willemiens schreef:Mijn Fontaine veulentje is vandaag iets voor 8e geboren. Hengstje met wit kolletje, precies zijn vader.
Veulen heeft wel voor te korte strekpezen en kan daardoor niet zelfstandig staan, net met de fles biest gegeven en zullen we dit in de nacht om het uur herhalen en helpen opstaan.
Ze kunnen er toch een injectie voor krijgen?
P.S. zijn het niet de buigpezen?
Willemiens schreef:Mijn Fontaine veulentje is vandaag iets voor 8e geboren. Hengstje met wit kolletje, precies zijn vader.