Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
merelhof schreef:Revali schreef:Er is niks mis met diamant,dus dat ie al 20 jaar zo vererft is super! ik heb er persoonlijk niet zoveel mee, maar dat maakt hem niet slecht
Ok, dat kan natuurlijk. Die Bingo lijkt me wel interessant, benieuwd waar hij gaat staan want op keuring bwp staat hij op Mexicaanse eigenaar.
Heb ik zelf ook mooi weer wat te prutsen, want het is veel te stil op stal nu bijna alles onderweg in training staat

1 heeft een ongemak gehad als enter maar gzd geen beschadigingen aan de binnenkant erg blij mee! Die gaat dit jaar waarschijnlijk bij de hengst en merrietest. Zal binnenkort eens een poging doen om wat leuke foto's te maken. Dan kan ik ze showen wel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Je weet er altijd wat van te maken.
gomir schreef:Met online veiling is het een kwestie van factuur voldoen aan de veiling, dan krijgen koper/verkoper elkaars gegevens en kun je het samen regelen. Hij is kwartier geleden afgeleverd, super sympathiek paard! Meteen al heel relaxed hooi aan het knabbelen en kijkt mooi ontspannen de wereld in. Daar word ik vast wel vrienden mee