MissHIS schreef:nils schreef:de moeder van osmium??
Ja. Was wel een beetje een discussiepaard.
Hoe was de nummer 3, halfbroer van Cartano?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MissHIS schreef:nils schreef:de moeder van osmium??
Ja. Was wel een beetje een discussiepaard.
LJB schreef:Hoe was de nummer 3, halfbroer van Cartano?
Aimee schreef:Waarom was de Caretino x Calypso I een discussiepaard?
besita schreef:en MH hoe was de Cardento ??
MissHIS schreef:Mocht wat weer overtuigen.
fokfanaat schreef:en die rousseau uit de zus van viento uno. En de Obelisk x elcaro x doruto, en ook de montecristo.
Aimee schreef:Oh.... waarin dan?
Sorry, ben nieuwsgierig
LJB schreef:De commissie staakte in de kooi bij vier hengsten de beoordeling omdat de hengsten op een niet natuurlijke wijze sprongen of dat ze te hectisch waren.
sarabande schreef:Laat me raden ES misschien
zeanine schreef:sarabande schreef:Laat me raden ES misschien
ze bedoeld waarschijnlijk RT aangezien zijn hengst eruit ging. En het was echt jammer want ik vond het een supermooie hengst. Niet al te groot maar had zeker een ronde verder kunnen komen. Ben benieuwd of het nog op de nakeuring komt.
sprakeloos schreef:[
Flemmingh x Ferro x Donnerhall x Roemer (Landsvrouwe) is wel voorgesteld. Opvallend paard, eentje om in de gaten te houden.
Hinke schreef:Ben wel benieuwd naar je foto's karin.
Weet iemand of er ergens foto's of filmpjes van de hengsten die doorgegaan zijn op internet staan?
Pipo schreef:sprakeloos schreef:[
Flemmingh x Ferro x Donnerhall x Roemer (Landsvrouwe) is wel voorgesteld. Opvallend paard, eentje om in de gaten te houden.
In de wandelgangen wordt er nu al gesproken over de kampioen van de dressuurpaarden als het over de Flemmingh x Ferro gaat.......
MissHIS schreef:Hij mag gewoon weer aangeboden worden op een volgende springdag, dus dat is voor hem niet zo'n probleem. Ik vind het een goede zaak dat ze bij een aantal hengsten de beoordeling hebben gestaakt.
Pipo schreef:sprakeloos schreef:[
In de wandelgangen wordt er nu al gesproken over de kampioen van de dressuurpaarden als het over de Flemmingh x Ferro gaat.......