Waarom Spielberg niet is aangeleverd bij KWPN
Uit De Paardenkrant (26-7-2007) - Hengsteneigenaren furieus over kritiek dat ze hengsten 'verstoppen'. Henk Nijhof: ‘Je kunt een hengst niet in tweeën splitsen.'
Edit/ bericht verwijderd ivm copyright
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Aimee schreef:Zo'n jong paard twee verrichtingen laten lopen in één jaar
misterA schreef:Adriana schreef:Van de dressuurhengsten heb ik weinig gezien. Zurich zal best bij merries passen en misschien ziet hij er over een paar jaar anders uit. En ik wil niemand voor de kop stoten, dat is mijn bedoeling niet. Daarom ook de kleine letters![]()
Alleen mijn type is het niet...
Op mijn vraag aan iemand die hem gezien heeft, wat hij van Zurich vond, zei hij:
Het is net een ruin van 9.![]()
Sorry, ik heb geen echt positieve reacties gehoord.
amaze schreef:Wel een beetje als mosterd na de maaltijd .......![]()
Waarom Spielberg niet is aangeleverd bij KWPN
Uit De Paardenkrant (26-7-2007) - Hengsteneigenaren furieus over kritiek dat ze hengsten 'verstoppen'. Henk Nijhof: ‘Je kunt een hengst niet in tweeën splitsen.'
Edit/ bericht verwijderd ivm copyright
Adriana schreef:Hmm voor een Holsteiner zagen ze er echt niet slecht uit. De Chin Chin sprong naar mijn gevoel goed (ik ben nog maar een kleuter op dit gebied) had een mooi front, sterke rug. Bewegingen ook niet verkeerd! En fantastisch bloed idd.
Er was ook een Quidam x Corde dat vond ik ook niet fantastisch, heel druk en onrustig met de mond. Was ook niet voorzichtig op de sprong. Erg jammer dat ik zijn complete afstamming niet kan terug vinden.
rockey schreef:zhivago is de beste![]()
de 30ste ga ik kijken!! niemand foto's gemaakt?
MissHIS schreef:Dan ben je een dag te vroeg
potverdikkie schreef:Hoe gedraagt deze zich onder het zadel?
Adriana schreef:Van de dressuurhengsten heb ik weinig gezien. Zurich zal best bij merries passen en misschien ziet hij er over een paar jaar anders uit. En ik wil niemand voor de kop stoten, dat is mijn bedoeling niet. Daarom ook de kleine letters![]()
Alleen mijn type is het niet...
MissHIS schreef:rockey schreef:zhivago is de beste![]()
de 30ste ga ik kijken!! niemand foto's gemaakt?
Dan ben je een dag te vroeg
gisteren werd op stal verteld de 30ste
ben benieuwd of er dan meteen een hengst mee naar huis mag, hoop van niet !!
of ik lag half te slapen haha!
Adriana schreef:Die Don Romantic deed niks anders dan op z'n tanden knarsen, vond ik wel jammer.
Ik vond vandaag de Chello x Carry niet verkeerd, de Colman x Lux en de Chin Chin x Caretano. Ook de Calido vond ik wel fijn.
Helaas geen foto's gemaakt in de haast ben ik die gisteren vergeten.
Zurich viel me zwaar tegen... ik snap niet dat hier zo'n ophef over wordt gemaakt...
Adriana schreef:Nou dat kwam dat vrij briek uit de mond van de speaker![]()
![]()
of ik lag half te slapen haha!
Die Guidam x Corland, dat vond ik dan niks. Ik vond het al zo gek dat ik er niks over kon vinden![]()
Heel onrustig en ook niet fijn springen.
Ja, Zurich sprong op zich niet verkeerd. Ik zie er alleen geen vaderdier in. Ik hoop dat potverdikkie er wel een fijn veulen van krijgt.
LJB schreef:Hebben ze bloed genoeg? Op de foto's op de site van Melissen lijken de Colman en Chin Chin wel bloed te hebben, maar de Chello minder.
MissHIS schreef:potverdikkie schreef:Hoe gedraagt deze zich onder het zadel?
Hij kwam vandaag twee keer recht omhoog (toen de amazone er net op zat) maar dat had ie (naar horen zeggen) nog nooit eerder gedaan. Was wel mooi fris en verder heel goed bij de les, werkwillig.
potverdikkie schreef:Hoe gedraagt deze zich onder het zadel?
shan schreef:MisterA is gewoon helemaal verkocht.