Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sarino schreef:ik ben bij de afstammelingkeuring van salvatore geweest.
bambi76 schreef:Zoiets? Dit is een Sandreo x Oscar
Citaat:Heb je misschien een foto van een veulen die jij wel goed vind qua verhoudingen e.d.?
bambi76 schreef:Dank je arie voor deze uitleg. Hier kan je wel wat mee.
anjore schreef:bambi76 schreef:Dank je arie voor deze uitleg. Hier kan je wel wat mee.
Ja thanks,
Das inderdaad een goed te lezen uitleg,
boeiend.
En mooi veulen trouwens ook die Sandreo
Sjappie schreef:De Sandreo bracht 4000 euro's op. Nette prijs .
Sjappie schreef:Zijn de verslagen nu al in de IDS geweest? Nee toch? Ik kon in ieder geval niets vinden...
hanneliesje schreef:Tuurlijk word Florencio niet op wacht gezet, het is een harstikke goed paard. Alleen vindt het KWPN het een beetje moeilijk toegeven dat ze dat niet eerder hebben gezien.
Wees maar zuinig op die van jou, ga je vast nog heel veel plezier mee beleven (als je begint te twijfelen dan hoor ik het wel), gewoon je eigen gevoel volgen dan komt het vast goed.
Ik heb me kapot gelachen bij dat rapport, hebben ze zelfs het lef om het over goede merrie's te hebben.
janderegelaa schreef:Florencio is een goed spórtpaard, maar absoluut geen vaderdier net zoals Lingh en bijv. Painted Black en dat zijn allemaal hengsten die via de achterdeur zijn binnen gekomen en waar ik nog niet eens gratis mee wil dekken.