aha dat was dus jouw vader die steeds door mijn beeld heen liep
we waren bijna in staat om er ook bij te gaan staan, hadden we tenminste de paarden HEEL in het beeld. Maar er wordt dus een film gemaakt van de keuring die dag? wat een leuk idee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
aha dat was dus jouw vader die steeds door mijn beeld heen liep
we waren bijna in staat om er ook bij te gaan staan, hadden we tenminste de paarden HEEL in het beeld.
Fleury schreef:mamauba schreef:Dit is de link naar een deel van de foto's die ik heb gemaakt (ik hoop dat het lukt).
www.mijnalbum.nl/Album=KIFAD7XM
Jouw foto's ook gzien en jij stond echt op dezelfde plek met foto's maken als waarr ik stond!! (alleen toen maestro aan de beurt was)
Aan deze foto's te zien moeten we wel naast elkaar gestaan hebben!
mamauba schreef:Ik had een groene jas aan en heb lang blond krullend haar en was samen met mijn man en babytje.
Kiara schreef:mamauba schreef:Ik had een groene jas aan en heb lang blond krullend haar en was samen met mijn man en babytje.
Dan denk ik dat ik jullie heb gezien.
Hadden jullie een zwart-grijze wagen voor de baby?
Ik heb wel een stel gezien met een heeel jong kindje.
Jullie allicht?

Kline schreef:Even een vraagje tussendoor:
Heeft iemand enig idee waarom de ICS-site al sinds gisteren niet te bereiken is???
Kline schreef:Ben benieuwd!
Afwachten maar denk ik.
![]()

snowdon schreef:En toch he....
toch blijf ik Falcon-fan
*o/*
ik ook hóór (heb ook niet voor niks zoveel foto's van hem
)
(weet hoeveel verschil dat kan maken
)
een foto vinden we ook altijd leuk
Jean schreef:Dank je wel Snowdon, ik ook maar het verschil met de andere is wel groot
En als je twee totaal verschillende naast elkaar zet, valt er zovaak 1 in het niet. Maar op een ander moment en op een andere locatie eventueel met een ander paard, is het welicht omgedraaid 
snowdon schreef:Jean schreef:Dank je wel Snowdon, ik ook maar het verschil met de andere is wel groot
Mja... maakt dat uit dan? Ik vind dat je per paard moet kijken naar zijn pluspunten, ik vind niet dat paarden vergelijkbaar zijn. Zeker Tinkers niet, ik blijf erbij dat het kruisingen zijn en blijvenEn als je twee totaal verschillende naast elkaar zet, valt er zovaak 1 in het niet. Maar op een ander moment en op een andere locatie eventueel met een ander paard, is het welicht omgedraaid
Ik zie in Falcon een erg leuk paardje, mooie kleur en een bouw die erg leuk uit kan groeien. Zeker met wat training. Daarom blijft hij bij mij favoriet en zou ik als ik een merrie had die bij hem past, eerder voor Falcon kiezen dan voor een aantal wel goedgekeurde hengsten.
) want ik kan niet naar de site mijnalbum waar ik ze op heb staan. Het is wat met het internet. De helft van de site's doen het niet. >;)