Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dat had je toch nooit gedacht net na zijn geboorte, maar hij heeft het allemaal ingehaald. charootje schreef:Plump omhoog en gaan. Leuk dat hij dat nog steeds blijft doen en daar plezier in heeft.
Haha, volgens mij ziet hij in echt alles wel wat om mee te spelen. Heerlijk kind blijft het!
marleen_88 schreef:Wat een grapjas is het toch.
Percy schreef:Die heeft later geen schriktraining nodig, daar zorgt hij zelf wel voor
senna21 schreef:Wat een heerlijke druktemaker.
Rosa laat zich niet meer zo opdraaien door haar adhd-zoon.
AvHdG schreef:Echt wat een draak.. heerlijk! Is en blijft mijn favoriet op bokt.
Paardenfann4 schreef:Geweldig levenslustig beestje is het! Ik vind hem ook echt prachtig, heel goed gelukt. Hij ziet er nu niet echt klein meer uit, misschien nog iets kleiner dan zijn leeftijdgenoten, maar volgens mij haalt hij de schade wel aardig in.
Dankjewel voor het compliment. Ik vind hem zelf ook heel aardig uit de verf komen. Mooi gebouwd. Functioneel
hij mag 9 augustus mee naar de keuring van het EASP stamboek. Ben heeeeel benieuwd wat ze van hem gaan vinden
prompter schreef:Fantastisch hoe hij is uitgegroeid, en wat een energie. Dat had je toch nooit gedacht net na zijn geboorte, maar hij heeft het allemaal ingehaald.

Hij is zo leuk
Mijn man is gewoon fan van hem