Nimmy schreef:Voor de nacht staan de pony's wel binnen. Schapen niet. Heb niet de illusie dat wolfwerend alles tegenhoudt, maar vanuit de wolf gedacht, er zijn in de omgeving minder uitdagende hekken. Heel cru, maar hopelijk blijven onze beestjes gespaard.
Zo hebben wij het ook.. heel oneerlijk gedacht. Maar onze paddock is tot 1.80 dicht met stroom (net Azkaban zo) en de omgeving hier is met veel schapen achter enkele draadjes. Hopelijk ontmoedigt onze paddock genoeg dat ze het elders gaan zoeken.
Nu hebben wij nog slechts een enkele zwervende wolf gehad hier een geen gevestigde, maar dat is natuurlijk een kwestie van tijd..
Wormen hier ook een punt van aandacht. Wel via wormenonderzoek, maar ook in samenspraak met dierenarts.
Ik zag iemand over de grow and glow praten. Die ga ik bij y’ur wel opstarten. Beetje extra kan hij altijd gebruiken. Hij groeit goed, maar blijft altijd echt op het randje van dun zitten. Echt lekker spekkig veulen is hij nooit geweest. Dus eens zien of dat weer nog een zetje mee kan geven aan onze knul.
Overigens vind ik haar er keurig uitzien hoor Sentir! Goed opgeknapt t.o.v. eerdere foto’s