Ohhhh wat een plaatje knolselder . Strikje hoeft niet hoor. Mag zo afgeleverd worden in de kudde! Beetje jammer alleen dat mijn bankrekening maar 1 pony toe laat...
Woensdag kwam er iemand kijken voor Chromeo. Ze informeerde ook naar Levi. Dezelfde avond kreeg ik bericht dat ze voor Chromeo ging en de volgende dag dat Levi ook mee mag Het zijn 2 dikke vrienden, des te fijner dat ze samen mogen blijven! Levi Chromeo. Ik denk dat Quinn slagroom met 70% vetgehalte geeft. Vorig jaar werd haar veulen ook een dikzak die is nu wel weer een stuk fijner zag ik op foto, haha! Momenteel niet moeders mooiste
En dan Pip. Wat een schatje Na het mesten ging ik even een dutje doen in het zonnetje, was ik plots niet meer alleen
Het topic was weg, dus nu pas helemaal bij gelezen want Levi had ik gemist. Way heb je 3 prachtige veulentjes en wat leuk dat Chromeo en Levi samen mogen blijven.
Ja het was zo lief! Ik deed even mijn ogen dicht en plots voelde ik iets tegen mijn benen komen liggen Heerlijke kudde, dat je gewoon tussen de paardjes kan gaan liggen. Als je af en toe een kriebelige snoet in je haren niet erg vindt
En sinds kort 2 nieuwe aanwinsten erbij. Peach is een merrie waar ik op slag verliefd op was toen ik ze zoveel jaren geleden voor het eerst op de keuring zat. Ik heb nu de kans gekregen om haar zelf op de wei te hebben lopen
Peach heeft een dunskin hengstveulen aan de voet, welke ik hoop op te kunnen fokken tot toekomstige dekhengst.
Hengstjes hebben al flink hormonen, heel handig want ik zie zo welke merrie er hengstig is