Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fleurtjeuh schreef:Maakt niet uit waar je heen gaat, ik volg mee!
jokari schreef:Alleen nog posten in het volgtopic, Jorieke ? Dan bloedt dit vanzelf dood.
Of hier een slotje laten opzetten door een mod met verwijzing naar het volgtopic ?
Muga schreef:Ik volg allebei de topics... dus haak ook zeker niet af!
Varekaj schreef:Ik volg ook nog steeds vanop de achtergrond
Dido2316 schreef:Ik volg ook alles, maakt mij niet uit waar je verder gaat
Goldwynn schreef:Hier ook beide topics. Je paarden facineren me echt. Lijkt me fantastisch, maar of ik op de juiste manier voor n Teke zou kunnen zorgen betwijfel ik haha.
Niet dat een eigen paard op de planning staat, ik ben een heel tevreden verzorger van een leuke ruin. Van een fijne eigenaar ook, dus mag niet klagen
Varekaj schreef:De achterban heeft intussen al laten merken dat het niet uitgesloten is dat er op termijn toch een opvolger kan komen voor mijn huidige paard. Die is nu 14 dus over pak 'm beet 3 à 6 jaar kan ik weer wat rondkijken. Al sluit ik echt niet uit dat er niet eerder wat op mijn pad kan komen natuurlijk.
ShaNel16 schreef:Ik blijf ook volgen als stille meelezer, in welk topic dan ook
Humpiedumpie schreef:Heb je een linkje van dat andere topic?
gerlindie schreef:Oh, ik vind het zo erg voor je!
Ik hoop heel hard dat de nieuwe operatie mag slagen, zijn de dokters hoopvol?
En anders wens ik je alsnog de rust en wijsheid toe om de situatie te accepteren en erop aan te passen
Yavanna schreef:Jeetje Jorike, kan me voorstellen dat je wel een beetje in een blurr zit met alles wat er nu aan komt.
Ik duim keihard dat je operatie nu wel lukt.
En nooit geweten dat paarden/stamboek ook onder de sanctieregels vallen.
Wanneer gaat Muniya naar haar nieuwe huis?
Heel veel sterkte komende tijd en uiteraard blijf ik je volgen.
hasufel schreef:Ik sluit me aan bij gerlindie.
Zo zonde ook dat het je fokplannen zo in de weg zit.
Zet m op met je wiskunde! Hoop dat het helpt door de mist heen te komen
jokari schreef:Pffffrt wat een tegenvaller dat je gezondheid niet mee wilt. Ik duim dat de nieuwe operatie het gewenste resultaat geeft.