Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
s0173957 schreef:yvonnepuntnl schreef:Gratis?
Ik vind dat er best wel wat voordelen aan het lidmaatschap mogen zitten. Dan weet je tenminste waar je contributie voor betaalt. En wat is nu 30 Euro? Veel van jullie geven meer uit aan een privéles
Voordeel is dat je je veulen mag inschrijven, toch? Is het niet daarvoor dat je lid bent?
Bijna elk ander stamboek biedt het wel gratis aan aan iedereen... waarom is KWPN daar dan anders in? Geldklopperij?
Timo_040 schreef:Dat ligt ook wel aan wat je kijkt op ClipMyHorse.. Het WK jonge paarden is namelijk alleen gratis te zien in Duitsland, andere landen moet je ervoor betalen.
s0173957 schreef:Heb je BWP gezien 2 weken terug?
Clipmyhorse streamde alles volledig gratis, zelfs als je in Timboektoe woont.
Idem OLD.
Die stamboeken maken dus een deal met cmh om alles perfect in beeld te brengen en te streamen. Dat kost hun geld in plaats van dat het oplevert, maar dát is klantenservice (vooral naa HH toe dan) en top reclame...
janderegelaa schreef:s0173957 schreef:Heb je BWP gezien 2 weken terug?
Clipmyhorse streamde alles volledig gratis, zelfs als je in Timboektoe woont.
Idem OLD.
Die stamboeken maken dus een deal met cmh om alles perfect in beeld te brengen en te streamen. Dat kost hun geld in plaats van dat het oplevert, maar dát is klantenservice (vooral naa HH toe dan) en top reclame...
Clipmyhorse geeft dan een klein schermpje. Iedere keer als ik iets wil kijken moet ik de betaalde app downloaden.