mbkaatje schreef:Bedankt. Ik had zoiets al wel in mijn hoofd, maar het is niet veel.
Hij heeft er ook niet zoveel gedekt !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mbkaatje schreef:Bedankt. Ik had zoiets al wel in mijn hoofd, maar het is niet veel.
yvonnepuntnl schreef:Staat er ook nog een Unesco (karandasj) in het Boekje??
Hinke schreef:Zo meredith wat een stoer paardJe zou echt niet zeggen dat die nog maar 2,5 is.
Beber: wat noem jij klein? Bij de springhengsten van het verichtingsonderzoek van dit najaar viel het me op dat er best wel veel waren van rond de 1.63.
Kajanus schreef:Zo daar ben ik weer, de smid is net weg en heeft Ballizo rondom op ijzers gezet en hij staat er echt heel mooi op.
Sjappie schreef:Staart opscherenneee!!
CGJ12 schreef:Kajanus schreef:Zo daar ben ik weer, de smid is net weg en heeft Ballizo rondom op ijzers gezet en hij staat er echt heel mooi op.
Vandaar dat de smid zo kreupelde.........
mbkaatje schreef:Staart opscheren vind ik persoonlijk ook nog steeds het mooiste. Het staat vaak zo slordig. Dus gewoon doen.
Kajanus schreef:Zo daar ben ik weer, de smid is net weg en heeft Ballizo rondom op ijzers gezet en hij staat er echt heel mooi op. Dus eigenlijk zijn we er al helemaal klaar voormaar ik moet nog 16 nachten slapen
![]()
Volgend weekend komt er iemand die Ballizo op komt scheren, dat durf ik zelf niet helemaal aan omdat ik niet weet hoe ver de staart opgeschoren moet worden enz. en we willen toch goed voor de dag komen.
JW trek je het nog voor jou is het nog kort dag![]()
Het is mijn bedoeling om s'middags te komen kijken naar je topper.