Knolselder schreef:Ik moet even van me afschrijven.
Ik werd gebeld door medewaakster dat er een vreemde man in Zuma haar stal liep. Met een spuit in zijn handen.
Gelijk politie gebeld. Ik naar daar. Wiske stond met een longeertouw met strop rond haar hals, nog een ander touw tot strop gevormd op de grond. Deze spullen is deze man echt in de stallen gaan zoeken, want die liggen in het gebouw van Zuma en de kleintjes staan in een ander gebouw…
In de wei stond een stok in de waterbak.
Politie heeft heel het terrein afgezocht en ze zijn ook met een drone met warmte detectie heel het domein afgegaan maar hij was natuurlijk al lang weg… ook al kwam de eerste persoon 9min na het beeld aan. Ik vermoed dat hij de camera heeft gespot bij het proberen vangen van Zuma en dan is gaan lopen. Maar nog wel alle moeite om alles zo te sluiten zoals wij doen. Alleen al die touwen en rond Wiske…
Ik heb ze allemaal gecontroleerd onder hun staart. Waarom had die man een grote dikke spuit vast. Met welke intentie een strop rond Wiske. Wat komt hij daar doen..: Paarden in het oog gehouden of ze niet verdoofd werden maar niets duidelijk gezien. Vond Wiske wat raar, maar ook niet ‘verdovingssuf’.
Helaas stond cloud nog niet aan omdat ik dacht alleen een drachtig paard te observeren en verder nog niet mee bezig geweest. Nu gelijk geïnstalleerd natuurlijk.
Ik ben gewoon misselijk. Ik moet overgeven. Ik kan hier verder niets aan doen behalve meer camera’s hangen. We hebben niet kunnen vinden langs waar hij binnen en buiten het terrein is gegaan. Om mijn dieren daar nu achter te laten ik ben er niet goed van. Ik weet even niet hoe ik moet nadenken.
Dit nieuws vooral veel verspreiden in de buurt… mensen vragen mee te kijken.
Ik snap je helemaal!!!!
Wat naar.