Ik kijk gewoon naar de hengst. Of die KWPN, Hannover of BWP goedgekeurd is maakt me niets uit.
Ik heb er al opvallend snittige veulens van gezien die goed kunnen sluiten. Dat sprak me wel aan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
janderegelaa schreef:Mer1980 schreef:Mark krijgt er nog zo een uit dezelfde moederlijn, dus wellicht heeft ie de jackpot en moet ie kiezen
Of ik hou ze allebei en verkoop de moeders....
janderegelaa schreef:Pantykous schreef:In Amersfoort doet Wellensiek dat toch gewoon? Je kunt ook met je merrie naar Groenendaal, daar hebben ze opvoelbox etc.
De Vijfsprong komt op stal scannen. Volgens mij doet Wellensiek alleen bij Groenendaal maar ook niet alle dagen van de week.
janderegelaa schreef:Pantykous schreef:In Amersfoort doet Wellensiek dat toch gewoon? Je kunt ook met je merrie naar Groenendaal, daar hebben ze opvoelbox etc.
De Vijfsprong komt op stal scannen. Volgens mij doet Wellensiek alleen bij Groenendaal maar ook niet alle dagen van de week.
s0173957 schreef:Ben ik blij met de manier waarop wij al jaren kunnen werken.
DA komt hier gewoon altijd aan huis, ken zeer weinig fokkers in België waar dat niet zo is...
Ik moet er niet aan denken om elke keer met de merrie richting de DA te moeten bollen, zéker niet met veulen aan de voet.
JeanneV schreef:s0173957 schreef:Ben ik blij met de manier waarop wij al jaren kunnen werken.
DA komt hier gewoon altijd aan huis, ken zeer weinig fokkers in België waar dat niet zo is...
Ik moet er niet aan denken om elke keer met de merrie richting de DA te moeten bollen, zéker niet met veulen aan de voet.
Kan hier ook!! Maar zuinige Hollanders heh![]()