Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
karinna schreef:Andere (misschien gekke vraag) als een merrie een keer aan de nageboorte is blijven staan, heb je dan een grotere kans dat dat nog eens gebeurd?
c_alsemgeest schreef:Babootje schreef:Wij waren door omstandigheden helaas niet bij de hengstenshows en daarom ben ik extra blij met de filmpjes die gemaakt zijn.
Wij hebben onze keuze voor dit jaar laten vallen op Tony Gold.
Het enige twijfelpuntje was dat hij niet groot is en onze merrie is ook maar 166, maar als het veulen uiteindelijk de maat van de merrie krijgt is dat ook prima. Het lijkt me zo te zien een heel fijn paard. Ook uit een hele mooie merrielijn. Dus we gaan het zien.
Begrijpelijk, ben ook erg fan van deze hengst en zeker het karakter.
Zelf is hij nu 1m66 en zal vast iets groeien. In de lijn zitten en ook meer rond de 1m70. Biedt natuurlijk nooit garanties maar dan heb je al iets meer kans dat het de maat van de merrie of iets er boven komt. Is het haar eerste veulen?

Babootje schreef:s0173957 schreef:En ga er van uit dat je vandaag mogelijks aan kostprijs, of zelfs lager, zal moeten verkopen.
Tenzij het echt een uitzonderlijk veulen is uit een goeie lijn.
De markt is echt niet goed.
Ja dat hebben we gemerkt vorig jaar. 4000 werd er geboden voor ons hengstveulen (O'Toto vd Wimhof x Vivaldi x Ferro). Niet spectaculair in de zin dat hij zn voorbenen om de oren vouwt, maar gewoon goed lopen, lekker veertje, mooie maat, vos.
Dus nu staat ie in de opfok![]()
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij was heel braaf met reizen en op de filmdag van de veiling. Ik schat zo in dat het een fijn sportpaard gaat worden.