Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yvonnepuntnl schreef:https://www.kwpn.nl/Files/Files/Startli ... l-2021.pdf
De 'populaire' hengsten hebben het zeker te druk met dekken?
Elisa2 schreef:Of worden bewaard voor het najaarsonderzoekWat extra tijd is meestal niet slecht voor die jonge dieren.
baudyh schreef:Valt mij ook op hoor. Maar ja vanuit het oogpunt van de hengstenhouder snap ik het wel.
Maar nee ik wil echt dat ze ergens zijn goedgekeurd. En dan ook niet te populair. Vind het veel meer een kunst om een top veulen te fokken uit een niet zo populaire hengst
KahluaB schreef:baudyh schreef:Valt mij ook op hoor. Maar ja vanuit het oogpunt van de hengstenhouder snap ik het wel.
Maar nee ik wil echt dat ze ergens zijn goedgekeurd. En dan ook niet te populair. Vind het veel meer een kunst om een top veulen te fokken uit een niet zo populaire hengst
Dat heb ik nu ook.
De eigenaresse van mijn Unaniem merrie vroeg mij om dek advies voor haar.
Ik heb oa Il Divo geadviseerd.Het zal haar vast wel door andere deskundigen afgeraden worden..
KahluaB schreef:baudyh schreef:Valt mij ook op hoor. Maar ja vanuit het oogpunt van de hengstenhouder snap ik het wel.
Dat heb ik nu ook.
De eigenaresse van mijn Unaniem merrie vroeg mij om dek advies voor haar.
Ik heb oa Il Divo geadviseerd.Het zal haar vast wel door andere deskundigen afgeraden worden..
GJ9 schreef:Als het past.. daar gaat het toch om.
Deze Il Divo is vorige week bij ons op stal geboren, 3 dagen oud hier:
[ [url=m/m83KK8.jpg]Afbeelding[/url] ]