Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Pipo schreef:Dat is altijd zo, als het eindelijk gezellig is dan komt tante/ome mod weer![]()
Dus we moeten weer persoonlijke vetes ophalen of elkaar de hersens inslaan![]()
Ik kan mij een topic van enkele jaren geleden herinneren waarbij een bokker en ik de kledingstijl van de hengstenkeuringscommissie bespraken. Heb toen een avond erg veel lol gehad en velen met mij![]()
Werd ook niet gewaardeerd
misterA schreef:De springhengsten heb ik niet gezien, maar ik hoorde daar, dat het nog niet
helemaal mee viel.
misterA schreef:De springhengsten heb ik niet gezien, maar ik hoorde daar, dat het nog niet
helemaal mee viel.
MissHIS schreef:misterA schreef:De springhengsten heb ik niet gezien, maar ik hoorde daar, dat het nog niet
helemaal mee viel.
Was je nou wéér undercover? Heb je niet gezien hoor!
Springhengsten vielen mij ook niet helemaal mee vanmorgen. Wisselend en lijken nog groen (maar het gros kent al veel meer). Misschien dat ze pas gaan springen als het hoger wordt, die hindernisjes van nu stellen ook echt niets voor.
misterA schreef:Met zonnebril en pruik,ik heb jou ook niet gezien, zeker in het restaurant rondgehangen
potverdikkie schreef:Dan kun je beter niet gaan rijden op het land als je op kleigrond zit en het geruime tijd droog is geweest. Dan is de bodem erg hard.
(we krijgen straks een modje over de vloer volgens mij)
Adriana schreef:Ik vond vandaag de Chello x Carry niet verkeerd, de Colman x Lux en de Chin Chin x Caretano. Ook de Calido vond ik wel fijn.
sprakeloos schreef:Holsteiner liefde maakt blind
Citaat:Zhivago lijkt de meest complete dressuurhengst. Bloedmooi, correct, fantastisch model/zelfhouding en drie hele goede gangen.
Adriana schreef:Van de dressuurhengsten heb ik weinig gezien. Zurich zal best bij merries passen en misschien ziet hij er over een paar jaar anders uit. En ik wil niemand voor de kop stoten, dat is mijn bedoeling niet. Daarom ook de kleine letters![]()
Alleen mijn type is het niet...
Adriana schreef:Van de dressuurhengsten heb ik weinig gezien. Zurich zal best bij merries passen en misschien ziet hij er over een paar jaar anders uit. En ik wil niemand voor de kop stoten, dat is mijn bedoeling niet. Daarom ook de kleine letters![]()
Alleen mijn type is het niet...
gomir schreef:Het gaat er ook niet om dat het kwaadaardig zou zijn, maar aangezien dit topic op informatief staat hoort het een beetje bij het onderwerp te blijven. Anders wordt het een huiskamer-topic en dan wordt het een enorm onoverzichtelijk geheel. Lijkt mij iig niet bepaald handig als de ene helft van de onderwerpen op de HK komt te staan en het andere deel hier.
We moeten al moeite genoeg doen om al die grote topics op FA, FB en de KS te mogen houden. Als jullie dan ook nog steeds off-topic gaan kunnen wij dat niet meer.