bambi76 schreef:Deze ziet er nog wel oke uit. Niet heel bijzonder.
Uit watvoor moeder is deze Lingh?
Dit is volgens mij nr 5: Lingh x Vincent x Roemer x Pretendent
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bambi76 schreef:Deze ziet er nog wel oke uit. Niet heel bijzonder.
ART_UMA schreef:bambi76 schreef:Deze ziet er nog wel oke uit. Niet heel bijzonder.
Dit is volgens mij nr 5: Lingh x Vincent x Roemer x Pretendent
Sammie schreef:Liep daar afgelopen hengstenkeuring geen Jazz broer van in de bezichtingen? stam 183?
janderegelaa schreef:@Arie even voor mijn eigen info: wat is er mis met dit veulen? Ik begrijp dat de beweging niet klopt want met een voorbeen kun je niet afzetten.
Overigens lijkt de moeder het beter te doen.
arie53 schreef:janderegelaa schreef:@Arie even voor mijn eigen info: wat is er mis met dit veulen? Ik begrijp dat de beweging niet klopt want met een voorbeen kun je niet afzetten.
Overigens lijkt de moeder het beter te doen.
De beweging is niet tactmatig. De tactmatige genereert balans en die is bij deze bewegingvorm zoek. Overigens ook goed in de bovenlijn te zien. De achterhand is hoger dan de voorhand. Dit veulen landt vervolgens weer op het rechtervoorbeen en het noodzakelijk zweefmoment kun je dus wel schudden. De ruiter krijgt op deze paarden het gevoel alsof hij in een auto zit zonder veren. Bovendien veroorzaakt deze bewegingsvorm een vroegtijdige slijtage. En last but least voor het paard is het ook geen pretje.
Elisa2 schreef:Art-Uma: Heb je ook een foto van de Lingh X Edison?
Zooist schreef:Ah, GribaldiFan, wij stonden naast jou.
Jou foto's zullen wel onwijs mooi zijn....Ik ben erg benieuwd!
Zooist schreef:veronalover schreef:Hoi...
is er iemand vandaag naar _ afstammelingenkeuring geweest???
*hoopt zo
Ik ben geweest...... met MegaCarmen@bokt....
arie53 schreef:Dat heeft met de verhoudingen te maken. De ruglengte is langer dan de halslengte en dat verandert ook niet meer. Bovendien heeft dit veulen weliswaar oprichting maar heel weinig nek. Ook dat verandert niet meer. Via het afbuigen van de nek wordt de romp aan de voorzijde opgelift.