De teller staat inmiddels op 4 hengsten en 3 merries, dus we kunnen de illusie van een merriejaar weer loslaten haha!
De twee laatste heren moeten nog een naam.. maar pff ik heb zo veel wensen dat het niet echt meevalt…
linda2008
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-25 19:25
De laatste heertjes hebben een naam
JL Oh Boy O’Riley “Riley” is zó knap, maar niet zo fotogeniek (en hij heeft zijn oogje een beetje ontstoken)
JL Bullseye G “Bully” daarentegen gaat gelijk staan, klik en klaar. Maar beide vind ik ze fantastisch
En de pony van mijn man zijn dochter had nog maar een half slap uiertje… zij besloot geen zin in pottenkijkers te hebben dus heeft ons vanmorgen verrast met een schattig valk merrietje gelukkig is alles goed gegaan
Nee ik kan niks geks aan het oog zien.. het is ook niet super ernstig maar wel wat tranig.. ik heb (afgekoeld) gekookt water gebruikt. Als het morgen niet beter is zal ik melk proberen
Riley vind ik nu al automatisch de leukste Mijn oudste zoon heet ook Riley
pien_2010
Geplaatst: 15-05-25 16:09
x_Nadia schreef:
Riley vind ik nu al automatisch de leukste Mijn oudste zoon heet ook Riley
Hahahahaha dan ben je bevooroordeeld en je hebt groot gelijk!
linda2008
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-25 18:15
Voorlopig nog geen nieuwe veulentjes op komst, even pauze
Illusion zou 4 mei uitgerekend moeten zijn maar ik denk dat ze 4 juni bedoelen
Lima zit ongeveer op 327 dagen (weten we niet precies)
Maar we genieten volop van het huidige jonge spul
Louis
Foxy
De dametjes zijn inmiddels ook naar de wei verhuisd
Lotje
Oh en we hadden nog een klein probleempje met Riley en Bully
Die hier zelf dus helemaal geen probleem in zagen en de moeders ook niet
xYaartje
Geplaatst: 15-05-25 18:47
Haha oeps Zou wat zijn als Riley en Bully besloten hebben dat ruilen van moeder leuker is dan bij je eigen mama drinken.
Hadden we 1.5 week terug op bevrijdingsdag ongeveer ook. Twee Alpaca merries die tegelijk bevallen waren, maar daarna in het begin bij het verkeerde veulen stonden . Gimli's fokker heeft de merries toen even omgewisseld (als in juiste merrie naar juiste veulen leiden) en sindsdien weten ze perfect welk kind van hun is en de 2 kids spelen maar al te graag samen .