Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Umeo schreef:Knap veulen Eilander!
Ja Etoulon spreekt me erg aan. Weet iemand of hij vergrotend fokt? Dat is namelijk niet de bedoeling
Comthago spreekt me erg aan als hengst. Beetje hetzelfde als Pegase. Beide hengsten twijfel ik aan de combinatie Numero Uno en Carthago bloed. Ik wil de inteelt een beetje beperken.
Nu met Untouchable heb ik hetzelfdeEens kijken hoe dat uit pakt. Merrie is echt gigantisch dik. Heb wel een beetje schrik voor een groot veulen
Marijkeeee schreef:Mijn vader is na het kijken van de hengstenshow stellig overtuigt dat de 4 jarige bij de hengst moet. Leuk en aardig allemaal.. we hebben alle boxen al vol. Dus ik zei tegen hem gister. Hoe wil je dat doen dan? alles staat vol? Oké we hebben nog groepshokken en die gebruiken we nu niet dus we kunnen altijd wel ruimte maken. Mijn vader zo oh we verkopen vast wel wat.. ja ja ja..
Gaat om deze merrie: https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... dy-ii-ella is afgelopen late stamboekkeuring ster geworden. Royaal paard van al 175.
fototje van toen, inmiddels heeft ze iets meer body gekregen. Maar even voor het idee.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Iemand tips?
Ben zelf wel voor Baltic, Avenger, Chopano VA.
In ieder geval voorkeur voor wat vrij bloed en die niet vergroot!
gomir schreef:Ben bang dat je met chopano een hele massale krijgt uit deze. Avenger vind ik enorm interessant gefokt, lijkt ook niet zo extreem groot als dominator.
En baltic past denk ik heel goed op deze merrie, sluit misschien nog wel mooier aan als op de indoctro.
Hoe is je cohinoor ontwikkeld? Dat is ook nog wel een hengst die zo uit mijn hoofd vrij bloed geeft op deze merrie.
Dakario schreef:Pantykous schreef:Waar heb je mee gedekt Lithya?
Wat vinden jullie van El Barone? Werd mij aangeraden maar ik ken m niet zo.
De moeder van el barone ken ik. Naktibro. Een merrie met gouden hart en ijzersterke wil om te springen. Simpel en braaf. Heeft al meerdere jonge ruiters naar de top geholpen.