Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nou... zag er zaterdag toch 1/2 voorbij komen die heeeeeel stout waren! vooral een jong dier van 2/3 jaar oud schat ik zo. damn.. die kwam echt vaak omhoog! Lowara schreef:nou... zag er zaterdag toch 1/2 voorbij komen die heeeeeel stout waren! vooral een jong dier van 2/3 jaar oud schat ik zo. damn.. die kwam echt vaak omhoog!

) Als iemand dr die dag van me had willen kopen had ik d'r acuut meegegeven 

)
wat een felle reacties hahaha...
Iig die met het brilletje, die doet t netjes, iig de 2 keer dat ik hem heb gezien, waarvn 4 keer met onze paarden. Daarbij was er 1 bij die de paarden elke keer op het hoofd sloeg, wat ik niet zo heel geweldig vond, aangezien ik geen van die andere voorbrengers dat zag doen( niet zachtjes, echt een beste ram) de anderen trokken kort aan de lijnen of gaven de paarden een duw tegen de hals/schouder.
.
.
Die komen op de site te staan, ik heb ze doorgestuurd naar het stamboekkantoor.
handiggggggg... Kreeg hem net gelukkig met de post
WenK schreef:Die komen op de site te staan, ik heb ze doorgestuurd naar het stamboekkantoor.
(naja, wit dekje dan
)

Shayla schreef:Lowara schreef:nou... zag er zaterdag toch 1/2 voorbij komen die heeeeeel stout waren! vooral een jong dier van 2/3 jaar oud schat ik zo. damn.. die kwam echt vaak omhoog!
Zat in het weer zeker ?
Brenna van mij was ook zo vervelend (licht uitgedrukt) Als iemand dr die dag van me had willen kopen had ik d'r acuut meegegeven
Filmpje van Brenna :
En Elvynn : Die wel braaf was