Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stoffel schreef:Wat een gezeur ik ga gewoon woensdag ochtend weg en kom zaterdag avond terug. Kan ze tenminste beter zien dan op zo'n schermpje.
ThePast03 schreef:Niet iedereen is daar meer toe in staat. Heb dat jarenlang kunnen doen maar nu dus helaas niet meer, voor mij was de livestream wel een uitkomst. Fijn dat je het gezeur vindt en dat jij nog gezond bent.
sarabande schreef:dots83 schreef:Fijn dat jij wel de tijd en het geld hebt om een halve week te gaan, maar dat is niet voor iedereen zo...
Die paarden in je profiel heb je weggegeven???
Wat een raar argument, de HK is voor fokkers zon beetje de belangrijkste gebeurtenis van het jaar. Als je weinig geld hebt spaar je daarvoor, ook vrije dagen, tenminste zo doen de echt betrokken fokkers dat.
Lilliputter schreef:Betrokken fokkers betrekken zich op hun eigen manier bij de fokkerij. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om hierbij te zijn. Daarbij, als de fokkerij van een paar dagen af zou moeten hangen is het een trieste bedoeling.
Lilliputter schreef:Een circus wil ik het absoluut niet noemen. Als je die gedachten hebt van de inhoud van de hengstenkeuring, zit je er in mijn ogen toch naast.