Haha maar hij was wel door, toch?Af en toe snap k niet hoe ze t met die volgorde doen, dan zie je in t programma bijv. 31, 38, 40 en dan krijg je eerst 40 en dan 31 en dan 38 ?! Bij het keuren dan he, niet als ze moeten opstellen voor de jury.
mayday er is nu een reclamefilmpje op, of heb je helemaal geen beeld?ik kijk via horseview en dat gaat goed
Maseike schreef:Wat zeiden ze nou ? kan niks verstaan door baby die huilt ?deze beoordeling wordt gestaakt en hij wordt doorverwezen naar de nakeuring
Hoe zit t eigenlijk met de mensen die de paarden keuren nu. Is dat elk jaar hetzelfde groepje of steeds andere mensen of hoe gaat dat?
volgens mij linken ze allemaal via die van horsus... want die van kwpn en horsevieuw lopen achter op die van horsus.bij mij doen ze het allemaal prima trouwens
Valt me wel op dat allebei de Padinussen heel ruim over springen, de 1e extreem maar deze ook vrij aardig. Hij denderde bijna door die vent heen !
caroline78 schreef:waarschijnlijk via onnatuurlijk/extreem springenWat deed ie precies dan? Heb hem net gemist.