Umeo schreef:Aan welke hengst denken jullie bij het volgende?
- Meer frame
- Voldoende halslengte
- Vermogen/kracht zonder te verliezen aan souplesse
- Normaal karakter
Ik vind dit een heel moeilijke
Magic McKee?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Phonix schreef:Ik vindt Bretagne een interessante hengst, maar is nergens goedgekeurd toch? Vindt zijn halfbroer Be Proud, net beter en die is wel goedgekeurd in Duitsland.
Willemiens schreef:Bedankt Jan. Ik had hem graag gebruikt voor een klaasieke grootramige merrie maar die heeft wel een wat lange rug. Ze heeft juist meer lengte in de hals nodig.
Voor de Rhodium zou hij wel passen maar dan zit ik met 2x Ferro. Of zit dat ver genoeg?
janderegelaa schreef:Phonix schreef:Ik vindt Bretagne een interessante hengst, maar is nergens goedgekeurd toch? Vindt zijn halfbroer Be Proud, net beter en die is wel goedgekeurd in Duitsland.
Bretagne is gekeurd in Oldenburg.
Be Proud is een prachtige hengst maar ik zie er iets aan. Hij loopt eigenlijk ook ieder filmpje anders.
Dit is een heel raar achterbeen:
https://www.instagram.com/reels/DUaNgZICMDC/
janderegelaa schreef:Willemiens schreef:Bedankt Jan. Ik had hem graag gebruikt voor een klaasieke grootramige merrie maar die heeft wel een wat lange rug. Ze heeft juist meer lengte in de hals nodig.
Voor de Rhodium zou hij wel passen maar dan zit ik met 2x Ferro. Of zit dat ver genoeg?
Heb je een foto van die eerste merrie? Voor de Rhodium zou ik het geen probllem vinden alleen wel de lengte van het voorbeen een beetje in de gaten houden.