Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Caithlynn schreef:Wij zijn met jongkwpn bij Willem groeve op stal geweest. Er werd wel aangeraden om bij carambole een merrie te gebruiken met een hele sterke bovenlijn. Zeker niet te week in de rug
Dakario schreef:Altijd spannend dosjxx
Iemand al hengstenkeuze gemaakt?
Ben aan het oriënteren voor hengstenkeuze dit jaar. Ik zoek fijne hengst met snel voorbeen en bloed.
https://www.hippomundo.com/nl/pedigree/ ... -broekxhof
Ondertussen al 4 nakomelingen:
- van Sir Obolensky Z: braaf, goed achterbeen. Minpunt weinig bloed, groot 178cm, traag voorbeen
- van Pegase: goed voorbeen, braaf, meer bloed, fijner van bouw, goed achterbeen, premie veulen. Minpunt groot 178cm
- van Leandro vg: loopt actief met goed voorbeen en achterbeen, elite geworden bij BWP, iets kleiner. Minpunt geen
- van Leandro vg: idem vorig veulen, ook elite BWP. Nog in bezit. Minpunt geen
Nu drachtig van sea coast dont touch hero. Zou super voorbeen geven maar wel bang voor de maat.
Merrie geeft altijd super gangen, goed achterbeen door maar ook jammer genoeg de maat maar met leandro was maat normaal gebleven.
Ik dacht zelf aan Escape
Julia schreef:Met karakters van Harley’s positievere ervaringen dan NU’s. Fijne paarden komen er van. Het is nog vroeg om er wat van te zeggen, hopelijk komt ze nog wat meer uit elkaar! Qua hengsten schoot Glasgow v/h Merelsnest mij te binnen gezien de maat.