s0173957 schreef:
Het is ook gewoon wéér een veiling. Ik kijk ze niet eens meer. Word er veilingmoe van.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
s0173957 schreef:Feit, maar als een 8jarig LT paard nie meer opbrengt dan 44k, dan is het toch wel erg.
Nu, is geen wereldtopper maar gewoon en degelijk goed paard, maar dan nog.
Zet nu zo eentje bv eens in training voor 4 jaar aan €800 per maand (om het heel goedkoop te schatten).
Dan heeft die z'n opleiding alleen al dat al gekost.
Suzanne F. schreef:AdeBr schreef:Heb een Charmeur X Houston merrie drachtig van Escaneno. Iemand een idee voor de volgende hengstenkeuze? Zoek hoogbenig, redelijk wat bloed maar niet te groot met goede schouder vrijheid. Stokmaat is wel een dingetje kom ik achter. Ze fokt vrij groot namelijk.
Maclaren?
For Ferrero?

AdeBr schreef:Heb een Charmeur X Houston merrie drachtig van Escaneno. Iemand een idee voor de volgende hengstenkeuze? Zoek hoogbenig, redelijk wat bloed maar niet te groot met goede schouder vrijheid. Stokmaat is wel een dingetje kom ik achter. Ze fokt vrij groot namelijk.
Elisa2 schreef:AdeBr schreef:Heb een Charmeur X Houston merrie drachtig van Escaneno. Iemand een idee voor de volgende hengstenkeuze? Zoek hoogbenig, redelijk wat bloed maar niet te groot met goede schouder vrijheid. Stokmaat is wel een dingetje kom ik achter. Ze fokt vrij groot namelijk.
For Romance zelf? Fiji is al een goede combi met dat bloed gecombineerd met Charmeur.
s0173957 schreef:Feit, maar als een 8jarig LT paard nie meer opbrengt dan 44k, dan is het toch wel erg.
Zet nu zo eentje bv eens in training voor 4 jaar aan €800 per maand (om het heel goedkoop te schatten).
AdeBr schreef:Elisa2 schreef:
For Romance zelf? Fiji is al een goede combi met dat bloed gecombineerd met Charmeur.
Ook die combinatie is al eens gemaakt. Twee jarige hengst nu van al ruim 1.70
janderegelaa schreef:s0173957 schreef:Feit, maar als een 8jarig LT paard nie meer opbrengt dan 44k, dan is het toch wel erg.
Een 8 jarig LT paard wordt waarschijnlijk voor dat geld verkocht omdat hij ZT niet aankan.
Elisa2 schreef:Phonix schreef:Ik ben op zoek naar een hengst die veel ver/souplesse vererft, met een goede/snel achterbeen. Merrie is zeer lux gebouwd met een goed maar tikkeltje traag achterbeen. Ik had secret usb op de lijst, maar vindt er te veel maar’s aan. Moet wel goede karakter hebben en geen johnson/florencio/jazz bloed…
Als jullie iets kunt bedenken hoor ik het graag. Vindt Escador heel leuk, maar wil eentje die goedgekeurd is.
Misschien Dante Weltino?
Perfect Pleasure heeft ook veel souplesse maar wel Jazz bloed er achter.
Escamillo vereft ook souplesse, alleen meestal geen super achterbeen.