Vulina schreef:Bedoel je daar de Uphill mee Carola?
Nee, niet eens. Dat vind ik wel een mooie merrie. Maar ik bedoel mijn Contango x Vivaldi merrie. Dat is echt niet de knapste merrie, maar ze fokt wel top. De Uphill vind ik sowieso wel een knappe merrie.
Uit de Uphill heb ik nu 6 merries, dus dat is wel genoeg. Dit jaar heb ik 2 merrieveulens uit haar, waaronder die waanzinnige V Power. Dus tja, die moet ik ook maar aanhouden.
Uit de Contango heb ik nog helemaal geen merrieveulens. De eerste die ik uit haar fokte was een merrie, en daar kreeg ik toen een belachelijk hoog bod op en dat heb ik maar gedaan. Daarna kwamen er 3 hengstveulens en dit jaar krijg ik niks uit haar. Dus hopelijk volgend jaar wel een merrie.
Ik heb nog een 5 jarige Glamourdale merrie, daar heb ik dit jaar een Powerbank merrieveulen van. Die gaat denk ik wel blijven, maar de Glamourdale merrie zelf is ook nog jong genoeg, dus ik twijfel nog iets.
Verder heb ik nog een Negro (dochter van een internationale, bekende GP merrie). Daar heb ik nu een merrieveulen van Red Viper uit. En ik verwacht dit jaar uit die Negro nog een V-Power en een Royal Dynamic. Hopelijk nog een merrietje, dan kan die blijven. Maar dan ga ik wel een merrieveulen van de Uphill verkopen, want 4 merrieveulens uit één jaar aanhouden is wel echt mijn maximum. Maar uit die Negro had ik nog totaal geen merrie's, dus ik ben wel heel blij dat ik daar nu een merrie uit heb.
Verder heb ik nog een Franklin NMK topmerrie in bruikleen voor een jaar, die ben ik aan het spoelen en ik hoop daar volgend jaar een merrieveulen van aan te kunnen houden. Maar dit is het eerste jaar dat ik daarmee fok, dus daar heb ik nog niets van.
Kortom. Ik heb meer dan genoeg paarden.