xxRomyxx schreef:klopt.
de merrie is absoluut niet de makkelijkste.
eerst hopen dt ze drachtig blijft en dan eens zien wat voor draakje eruit komt
Ik had het niet zozeer over het karakter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janderegelaa schreef:Maar laten zitten is zéker geen optie.
Citaat:Briar is nou niet bepaald dé hengst waar iedereen mee fokt, maar zou het best durven om een van de merries met hem te dekken. Net als Westenwind, erg onderschat in het begin (ook door mij) maar vind hem erg goed verbeteren!
Suzanne F. schreef:Waarom zou je een Flemmingh laten dekken door Krack C???
Wat wilde je verbeteren dan? Kan me niet voorstellen dat daar geen andere hengsten voor te vinden zijn. En als je zo graag lijnenteelt doet had je beter Vivaldi ofzo kunnen nemen?
janderegelaa schreef:Suzanne F. schreef:Waarom zou je een Flemmingh laten dekken door Krack C???
Wat wilde je verbeteren dan? Kan me niet voorstellen dat daar geen andere hengsten voor te vinden zijn. En als je zo graag lijnenteelt doet had je beter Vivaldi ofzo kunnen nemen?
Tenzij je graag een weke rug wilt verankeren natuurlijk.
xxRomyxx schreef:this idd mischien dom.
dit paard wil heel moeilijk drachtig worden.
En een kennis van ons heeft tegen me ouders ( die al hemaal geen verstand van paarden hebben ) gezegd dat je dan 1 kan proberen van zijn eigen lijn.
maar volgens mij helpt dat ook geen flikker.
we zullen zien.
van mij mogen de bewegingen beter als van de merrie maar ik had zelf liever Gribaldi erop gehad.
xxRomyxx schreef:this idd mischien dom.
dit paard wil heel moeilijk drachtig worden.
En een kennis van ons heeft tegen me ouders ( die al hemaal geen verstand van paarden hebben ) gezegd dat je dan 1 kan proberen van zijn eigen lijn.
maar volgens mij helpt dat ook geen flikker.
we zullen zien.
van mij mogen de bewegingen beter als van de merrie maar ik had zelf liever Gribaldi erop gehad.
Lalkanikki schreef:Waarom dan Gribaldi?
Komen niet zoveel gezonde veulens van....
Lalkanikki schreef:Waarom dan Gribaldi?
Komen niet zoveel gezonde veulens van....
Citaat:Alsjeblieft zeg.... Dit was (!) een interessant topic. Laten we dat ook zo houden en penny praat weg laten....
Lalkanikki schreef:Is bekend bij diegene die gezonde paarden willen fokken
Het hoeft niet, maar het risico is erg groot..Citaat:Alsjeblieft zeg.... Dit was (!) een interessant topic. Laten we dat ook zo houden en penny praat weg laten....
Je bent erg goed in onderschatten...