Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Adriana schreef:Ik wil heel graag!!! Ik weet alleen niet hoe ik het ga doen... waarschijnlijk slaap ik de nacht ervoor in Apeldoorn en ik heb geen rijbewijs of auto om van het station naar het federatiecentrum te komen...
Aimee schreef:Dat wordt met een bordje langs de snelweg staan en wachten op een lift
adnil35 schreef:Dank u Dank u![]()
Helaas moet ik werken, maar als iemand gaat en verslagje wil brengen graag: hartstikke graag![]()
!
Schijnt ook een erg sterke (misschien nog wel sterkere) beweger te zijn als Zambuka, alleen klassieker gebouwd... ben benieuwd!
Suzanne F. schreef:Hoe was de Krack x Balzflug? Uit welke moeder komt hij?
zeanine schreef:Zijn er nog mensen die maandag heen gaan te kijken??
wonderboy schreef:Suzanne F. schreef:Hoe was de Krack x Balzflug? Uit welke moeder komt hij?
Deze krack x balzflug komt uit de bekende merrie Ifradin. Van rene franssen.
Weet verder niet hoe die liep, ben er niet geweestIemand moest op de kids passen he
MissHIS schreef:zeanine schreef:Zijn er nog mensen die maandag heen gaan te kijken??
Ja ik, ga alle dagen
MissHIS schreef:zeanine schreef:Zijn er nog mensen die maandag heen gaan te kijken??
Ja ik, ga alle dagen
Kaitlin schreef:Ik ben maandag en dinsdag van de partij!
Maandag zijn de springhengsten, niet echt m'n ding,maar altijd interresant.
Donderdag ging er een Elcaro x Métall x Amethist mee.
Liet zich boven verwachting zien, maar z'n bloedlijn gaat jammergenoeg te ver terug.
Word nu geruind, ben benieuwd wat hij onder het zadel gaat doen.
Ben benieuwd dinsdag!
Kaitlin schreef:maar z'n bloedlijn gaat jammergenoeg te ver terug.!
Kajanus schreef:Jij woont ook zo dichtbij
Sannah schreef:Welke hengst, Beber?
liliputter schreef:Jammer dat hij geruind wordt!! Vond het echt een mooie hengst. Degene die erbij stonden zeiden dat je er een kind mee op pad kon sturen. Echt een elcaro was het om te zien! Ik zou hem lekker hengst laten, straalt hij denk ik 3x meer uit maar snap de keuze welveel suc6 met hem!
Beber schreef:Sannah schreef:Welke hengst, Beber?
Nummer 171
Aragorn
Karandasj x Mytens XX