Ik weet eigenlijk niet eens meer of ik me hier al eens gemeld heb maar ik heb een 3 jarige merrie van v Alba r x Corland. De moeder is dus van Corland, die wordt gebruikt als fokmerrie. Het rustige en superbrave wat hier genoemd wordt herken ik niet zo erg in de moeder terug:) die kan nl best een bom zijn. Maar mijn 3 jarige blijkt nu met beleren gelukkig wel ontzettend braaf te zijn
Omdat de moeder niet heel rustig is denk ik dat ze het karakter van haar vader heeft:) Ze lijkt ook erg op haar vader:Dit is de vader
.jpg)
En dit is mijn paard
Als ik ooit zou gaan fokken met haar moet ik wel mijn best doen om het schimmel eruit te krijgen:) De moeder is schimmel, de vader en de vader van de moeder
Trots!

Die van mij komt echt omhoog als ze in paniek raakt of iets eng vind langs de weg. Ook met springen is het een doos, heb een halfjaar enkel balkjes gedraafd, met moeite. Maargoed nu ze springt springt ze ook echt super. En hoop van de zomer op het niveau te zijn om te kunnen starten, want als het zo door gaat lukt dat zeker