snap dat je wat anders aan je hoofd had gaat het een beetje nu? je zult het wel erg moeilijk hebben
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mag wel toch? 
. Is die van jou te koop kaitlin?
. Heb nu een jong dier gekocht waar ik weer bij 0 moet beginnen, op zich ook helemaal niet verkeerd. Maar een waar alle knopjes opzitten lijkt me toch ook wel eens zalig.
Er groeit alweer haar overheen
randie schreef:lekker ingepakt is die van jou! mijne heeft echt nog een dun vachtje ondanks gewone
winterdeken.
En ze vind het maar niks die sneeuw..
Citaat:Worden weer allemaal dingen geroepen over die plekjes, ik heb allang contact gehad met die mensen en het zijn gewoon bijtplekjes Er groeit alweer haar overheen

. Ik ben eigenaar 5, de dame zelf is ook 5 dus ergens is het toch
. Het is een mega sensibel dier, misschien kan daar niet iedereen
Altijd dingen roepen als ze iets zien...is ook niet erg, ik zei het alleen 

Knap koppie erop en ze is speels, maar lief. In het begin van het nieuwe jaar gaan we erheen om te rijden. Ze leek op de foto's wel groter als dat ze daadwerkelijk is (goed, ze is 'maar' 1.63). Ze groeit hooguit nog 2 cm.

Zwart, vier witte benen en een kol. Net black beauty!
Jannyman schreef:Ik heb een Metall ruin. Dus een kleinzoon van Ferro.
Zwart, vier witte benen en een kol. Net black beauty!
![]()
Zijn sensible paarden die je wel goed opvoeden, ze kunnen nog wel eens een loopje met je nemen
als je niet consequent genoeg bent. Fijn onderzadel, maar inderdaad ook een clown die regelmatig de truccendoos
opentrekt. Vooral in de pubertijd...![]()
Nu 5 jaar, wordt het steeds fijner te werken met hem en lukt het meer om zijn aandacht bij het werk te houden.![]()
Succes met je paardje!