s0173957 schreef:Mss maar eens m'n boterhammetjes smeren dan
Bij Jan kan je heerlijk lunchen..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BloemBloem schreef:lisch schreef:Wij nemen zelf dit jaar ook gewoon lekkers meevorig jaar zat even verderop naast ons een aantal mensen die hadden koeltasje mee met droge worst kaas ect. Dat gaan wij nu ook maar mooi doen
Altijd gedaan op de HK, zulke mooie herrinneringen aan, tot aan
de wijnkoeler ging mee![]()
Bellatrix schreef:Ik neem een kussentje mee om op te zitten.Weet je hoe verrot die plastic stoeltjes zitten?
janderegelaa schreef:s0173957 schreef:Ik hoop dat er nu eindelijk eens deftig aan de catering is gedacht want jongens dat is me daar toch maar povertjes elk jaar...
Dat is het nog steeds. Alleen de prijzen zijn veranderd. Hamburger € 12,00, patat met € 4,30, curry of sate bowl € 14,30….
Kendra schreef:Ik neem al mijn woorden terug …. 8 euro!!!!![ Afbeelding ]
supertammy schreef:Kendra schreef:Ik neem al mijn woorden terug …. 8 euro!!!!![ Afbeelding ]
Kon je wel met pin of contant betalen? Of gaat het met muntjes?
Broodje ziet er wel lekker uit.
Bellatrix schreef:Nou dat is dan poedersuiker, want ik wil fotograferen.En ik zit op de korte zijde.
Nouja, ik zie het wel dan...als ze daarna onder het zadel gaan, gaan die hekken wel weg toch?
denisesilver schreef:Bellatrix schreef:Nou dat is dan poedersuiker, want ik wil fotograferen.En ik zit op de korte zijde.
Nouja, ik zie het wel dan...als ze daarna onder het zadel gaan, gaan die hekken wel weg toch?
In de bocht op de korte zijde aan de kant van het sta gedeelte is heel fijn zitten. Goed zicht, makkelijk de tribune op en af.