Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze hebben tot nu toe nog niet aan de eigenlijke omheining gezeten, alleen aan de extra draden voor het hek (gewoon geknoopt). We hebben nu het idee dat hoe meer wij doen hoe meer ze getriggerd worden om ons te slim af te zijn zeg maar. We gaan dit weekend nog even ons plan van aanpak bedenken en hopelijk vinden we snel een andere, veilige plek.
hoe harder ze groeit hoe knapper ze wordt
We kunnen op de korte termijn niks beters vinden, dus dan leek dit me toch de beste optie. We zijn nu bezig met een huis met grond erbij, het is heel spannend of het lukt dus jullie mogen heel hard voor ons duimen
Als dat lukt zijn alle problemen opgelost.
Naast Keira en Tara heb ik nog mijn Haflinger (al negen jaar), een Shetlander, een Welsh kruising en een IJslander. Zou heerlijk zijn om ze bij huis te kunnen hebben en alles echt helemaal in eigen hand te hebben.
Dat zijn er een boel! Lijkt me echt geweldig om de hele 'kudde' aan huis te hebben staan zeg!
Ben er echt super blij mee dat ik zo'n fijne kudde heb! Het zou inderdaad heerlijk zijn om ze aan huis te hebben, nog een droom die uitkomt dan. We hopen heel hard dat het lukt!