Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Beber schreef:Gimmick11 schreef:jawel, die van ons is ook voorlopig ster!
Op exterieur genoeg punten, maar beweging net iets te weinig, omdat ze alleen maar door de baan galopeerde...
Nu alleen nog ibop lopen (of EPTM) en dan is ze ster.
Er komt niets op het papier te staan, maar de keurmeesters noemen het wel voorlopig ster (tenminste, zo werd het ons gezegd in alblasserdam door Dirk Reijne en Marjan Dorresteijn.)
Dat heet STERWAARDIG

celano schreef:Gimmick11 schreef:jawel, die van ons is ook voorlopig ster!
Op exterieur genoeg punten, maar beweging net iets te weinig, omdat ze alleen maar door de baan galopeerde...
Nu alleen nog ibop lopen (of EPTM) en dan is ze ster.
Er komt niets op het papier te staan, maar de keurmeesters noemen het wel voorlopig ster (tenminste, zo werd het ons gezegd in alblasserdam door Dirk Reijne en Marjan Dorresteijn.)
Dat heet STERWAARDIG
Nee, sterwaardig is toch voor Register A-paarden die aan de KWPNkeuring meedoen en nog een romtgenonderzoek moeten doen om in het stamboek opgenomen te worden? Voorlopig ster bestaat inderdaad niet.
Bucephalus schreef:De 25-jarige Doruto waarover ik eerder berichtte is gisteren op de CK in Veghel Keur geworden en vandaag liep ze weer een M1-wedstrijd. Ik blijf het bijzonder vinden.
shan schreef:Ik begrijp heel goed dat zo'n merrie keur wordt (al heb ik haar niet gezien)
Hoeveel rechstreekse Doruto merries leven er nog?
En als ze er zo goed uitzag en nog zulk goed beenwerk...........gelijk hebben ze!
MargrietJonk schreef:shan schreef:Ik begrijp heel goed dat zo'n merrie keur wordt (al heb ik haar niet gezien)
Hoeveel rechstreekse Doruto merries leven er nog?
En als ze er zo goed uitzag en nog zulk goed beenwerk...........gelijk hebben ze!
Wij hebben nog een merrie van Doruto ze is 29 jaar. Maar nog gezond en bikkelhard.
Ze is alleen ingezet voor de fokkerij. Maar voor de keuringen niet interessant vanwege
dr (te kleine) maat.
.
.