KWPN hengstenkeuring 2009/2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 18:35

mauvestraat schreef:
Echt jammer dat ze geen livestream hebben dit jaar. Vond het vorig jaar super dat ik op die manier toch iets van de bezichtigingen kon zien, serieuze technische storingen kan ik me niet meer herinneren.

Daarnaast vind ik dat ze, behalve de buitenlandse markt, ook de Nederlandse markt benadelen. Niet iedereen kan op een doordeweekse dag zich vrij maken om te gaan.
En met alle mogelijkheden die internet tegenwoordig biedt lijkt het me een goede zaak dat het stamboek met de tijd mee gaat.

De echte toppers komen allemaal op zaterdag langs, dus daar hoef je geen door de weekse dag voor vrij te nemen.

Het stamboek gaat met de tijd mee, helaas voor de thuis blijvers dit jaar niet op dit front. Wellicht volgend jaar.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 18:40

0ojannekeo0 schreef:
De echte toppers komen allemaal op zaterdag langs, dus daar hoef je geen door de weekse dag voor vrij te nemen.

Het stamboek gaat met de tijd mee, helaas voor de thuis blijvers dit jaar niet op dit front. Wellicht volgend jaar.

Sommige mensen kunnen ook door gezondheidsklachten niet meer op de HK aanwezig zijn en dan is het wel triest als je 30 jaar lid bent en vorig jaar wel alles via de livestream hebt kunnen bekijken en dit jaar niet meer.

Het stamboek gaat absoluut niet met zijn tijd mee, kijk een op de link van clipmyhorse hoeveel Duitse stamboeken wel met hun tijd meegaan.

__Elizabeth

Re: KWPN hengstenkeuring 2009/2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 18:44

Tja ze zullen het vanzelf gaan merken.
Ik weet bijna wel zeker dat het volgend jaar wel weer te volgen is want ze missen nu gewoon iets.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 18:51

__Elizabeth schreef:
Ik weet bijna wel zeker dat het volgend jaar wel weer te volgen is want ze missen nu gewoon iets.

Als leden zijnde kunnen we hier zelf ook iets aan doen. Hoe precies weet ik ook nog niet, maar als een meerderheid van de leden volgend jaar livestream wil moeten we dat voor elkaar kunnen krijgen.

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 18:57

ThePast03 schreef:
De mevrouw aan de telefoon had het er ook over dat het kwpn natuurlijk maar een vereniging was en dat zoiets als een livestream erg veel kost. (kom ik toch weer op de Duitse stamboeken die het wel voor elkaar krijgen).

Betaalde livestream moet gewoon mogelijk zijn, is gewoon onzin ze zijn bang dat de mensen dan lekker thuis blijven ipv die idioot hoge entree te betalen!
Laatst bijgewerkt door dots83 op 28-01-10 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:11

listiglistje schreef:
Ik heb me gisteren laten overhalen om toch vrijdag naar de dressuuravond te gaan.....wie gaan er nog meer?
Zijn er nog wel kaarten dan ?

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:43

Hoeveel mensen zouden er voor willen betalen dan? Voor een goede livestream?
Ik heb hier en daar mensen al tips gegeven om hier iets mee te gaan doen, maar gratis is dit echt amper te doen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:45

youngster schreef:
Ik heb hier en daar mensen al tips gegeven om hier iets mee te gaan doen, maar gratis is dit echt amper te doen.

Als het niet te gek wordt zou ik wel willen betalen, maar dan ook alleen voor de hengstenkeuring.
Sponsers zijn er ook wel te vinden lijkt me, aangezien de hengstenkeuring volgens mij wel aardig bekeken wordt door paardenliefhebbers.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:47

Dat denk ik ook wel. Dit is met diverse HH best te doen denk ik. Als zij in de pauze's reclame blokjes krijgen bijv.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:48

youngster schreef:
Dat denk ik ook wel. Dit is met diverse HH best te doen denk ik. Als zij in de pauze's reclame blokjes krijgen bijv.

Wat dacht je van de handelaars, die profiteren het meest van de buitenlanders

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:48

youngster schreef:

Precies, tijdens pauze's en een klein logo in beeld vind ik ook niet storend.
Als ze het in Duitsland kunnen moet het in Nederland ook gewoon kunnen.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:50

Ik speel het in iedergeval allemaal door. Hopelijk kunnen ze er wat mee doen. Ben het met jullie eens hoor dat het moet kunnen.

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:51

in Lanaken kon het toch ook?

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:53

ThePast03 schreef:
__Elizabeth schreef:

Als leden zijnde kunnen we hier zelf ook iets aan doen. Hoe precies weet ik ook nog niet, maar als een meerderheid van de leden volgend jaar livestream wil moeten we dat voor elkaar kunnen krijgen.

Ja tuurlijk.
ik zou er ook echt aan mee werken :)
ik vind het gewoon zonde zo..

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 19:56

0ojannekeo0 schreef:

Totilas Grib en Painted komen vrijdag :P :7

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:00

ThePast03 schreef:
youngster schreef:

Als het niet te gek wordt zou ik wel willen betalen, maar dan ook alleen voor de hengstenkeuring.
Sponsers zijn er ook wel te vinden lijkt me, aangezien de hengstenkeuring volgens mij wel aardig bekeken wordt door paardenliefhebbers.

Dat durf ik te betwijfelen.. Een nieuwe live-streaming maatschappij moet wel met goede argumenten komen..

De afgelopen jaren is de 1 na de ander gesneuveld en dat weten de sponsoren ook..

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:04

0ojannekeo0 schreef:

Maar ik vind het juist interessant om de 2e en 3e bezichting zien omdat ik me in zowel de fokkerij als bepaalde hengsten wil verdiepen.

youngster schreef:

In principe heb ik geen problemen om te betalen voor een livestream, mits het niet te duur is en de kwaliteit goed.
Vraag is dan alleen wat "niet te duur" is, daar zullen de meningen over verschillen en we blijven Nederlanders he :D.

Tot € 7,50 zou ik er serieus over nadenken om te betalen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:07

Sjoert schreef:
Dat durf ik te betwijfelen.. Een nieuwe live-streaming maatschappij moet wel met goede argumenten komen..

De afgelopen jaren is de 1 na de ander gesneuveld en dat weten de sponsoren ook..

Daarom vraag ik mezelf dus af waarom het kwpn niet gewoon met deze in zee gaat: http://www.clipmyhorse.de/live/show/1/
Die kunnen het blijkbaar wel en nog goed ook.

7,50 euro per dag (dus overdag en avond) zou ik er ook voor over hebben. En graag een korting voor als je alle dagen wil kijken. :D
Maar volgens mij moet het gewoon goedkoper kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:30

Ik zou zeggen, bombardeer het stamboek met mails. ;)

Nee hoor, ik zal het meenemen in de evaluatie. :)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:32

0ojannekeo0 schreef:
Ik zou zeggen, bombardeer het stamboek met mails. ;)

Nee hoor, ik zal het meenemen in de evaluatie. :)

Helaas leest het kwpn de emails van hun leden niet of ze beantwoorden ze simpelweg niet.
Heb vanaf eind november 3x een email gestuurd met de vraag of er weer livestreams komen en heb uiteindelijk vandaag maar gebeld omdat ik geen enkele reactie kreeg.

Anders was het nog niet eens zo'n slecht idee, maar ik geloof dat leden dit soort zaken op een ledenvergadering kunnen aanbrengen.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 09:44

amaze schreef:
listiglistje schreef:
Ik heb me gisteren laten overhalen om toch vrijdag naar de dressuuravond te gaan.....wie gaan er nog meer?
Zijn er nog wel kaarten dan ?

:j Je kunt ze ophalen bij BCM zelf of bij de Brabanthallen

Maar een vriendin/stalgenootje van mij werkt bij BCM, dus heeft ze de kaarten voor mij meegenomen naar stal ;)

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 09:53

ThePast03 schreef:
[
Daarom vraag ik mezelf dus af waarom het kwpn niet gewoon met deze in zee gaat: http://www.clipmyhorse.de/live/show/1/
Die kunnen het blijkbaar wel en nog goed ook.

De eigenaar heeft ook een zeer groot hengstenstation, dus zou de hele ned. bond van hengstenhouders op de achterste benen staan. :D

Citaat:
ClipMyHorse.de is a product of the Horse Media Solutions GmbH based in Wiesbaden. Founder and owner of the company is Klaus C. Plönzke, one of the pioneers in the German IT history. The name of the man, who was awarded the Cross of the Order of Merit of the Federal Republic of Germany, has been closely connected to the German IT branch for the past 40 years.

But also as breeder and owner of the well-known Gestüt Tannenhof as well as father of the successful dressage rider Anja Plönzke, the support and marketing of the equestrian sport and horse breeding is a great concern for him. All these interests, aims and experiences had a hand in the success of the company and ClipMyHorse.de. In the meantime, there are 12 employees and more than 70 freelancers.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 10:03

ThePast03 schreef:
[

Het stamboek gaat absoluut niet met zijn tijd mee, kijk een op de link van clipmyhorse hoeveel Duitse stamboeken wel met hun tijd meegaan.

Laat het Kwpn nu lekker intern bij hun "EO" -feestjes blijven..dat is alleen maar marktgunstig. :D

Maartje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 11:48

Misschien dat het al ergens voorbij is gekomen, maar weet iemand waar ik het programma kan vinden van wat er op welke tijdstippen precies is?
(en dan met name de spring hengsten)

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 11:55