En ik ga wel helemaal voor het ster-predikaat!!!
Neem met minder geen genoegen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MargrietJonk schreef:Ik zit er ook aan te denken om met mijn merrie naar de keuring of naar de merrie test te gaan. Ben er nog niet over uit. Heb nog wel even een tijdje om erover na te denken. Ze is nu 2 jaar maar ze is nog te klein voor haar leeftijd ( 1.52m) Ik hoop dat deze zomer haar echt goed doet qua groeien....
Celva (Valdez x Nabuur)

Renske_W schreef:Momenteel longeer ik onze merrie vrij veel, met pessoa en met de touwtjes.
Ik vind het echt een goede uitvinding ook al krijg je er hier wel eens commentaar op, mijn merrie weet er echt op te ontspannen, zachte correcte aanleuning en goed de achterhand erbij!poesnoes schreef:

claudianoa schreef:Ik ga twee weken voor de keuring bo alleen nog maar aan de longe werken. maar die is dan ook net zadelmak

MargrietJonk schreef:Ik zit er ook aan te denken om met mijn merrie naar de keuring of naar de merrie test te gaan. Ben er nog niet over uit. Heb nog wel even een tijdje om erover na te denken. Ze is nu 2 jaar maar ze is nog te klein voor haar leeftijd ( 1.52m) Ik hoop dat deze zomer haar echt goed doet qua groeien....
Celva (Valdez x Nabuur)
1.75
een giiiga reus dus hahaha claudianoa schreef:bo krijgt nu al haver, maar ze is ook wel erg lui. hoeveel gaan jullie voeren. gisteren was toevallig keuring meester van manen bij ons op stal, die had het over helemaal binnen, 3 weken van te voren en brok opbouwen tot 4 kilo en 4 scheppen haver. Vind dit echt te veel. En dan alleen maar longeren elke dag. ik vind het zielig, ga ik ook echt niet doen

claudianoa schreef:bo krijgt nu al haver, maar ze is ook wel erg lui. hoeveel gaan jullie voeren. gisteren was toevallig keuring meester van manen bij ons op stal, die had het over helemaal binnen, 3 weken van te voren en brok opbouwen tot 4 kilo en 4 scheppen haver. Vind dit echt te veel. En dan alleen maar longeren elke dag. ik vind het zielig, ga ik ook echt niet doen

Maar das persoonlijk.