Kletstopic dressuurfokkerij II

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:09

Libera schreef:
Kijk er niet eens van op… KWPN heeft ook een hengst geregistreerd waarvan de oma een Paint is. En ja er word mee gedekt want heeft Totilas bloed |o

[ Afbeelding ]

De vader van de moeder (Saint Sandro) is trouwens half arabier… maar kan allemaal :')

KWPN-NA wilde ‘m niet registreren maar in NL vonden ze het blijkbaar geen probleem

Deze is ggk bij Barock Pinto en Oldenburg NA, niet bij het KWPN. Als ik de standfoto bekijk dan snap ik ook niet dat ze een hengst met zo'n fundament goedkeuren.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:07

Elisa2 schreef:
Libera schreef:
Kijk er niet eens van op… KWPN heeft ook een hengst geregistreerd waarvan de oma een Paint is. En ja er word mee gedekt want heeft Totilas bloed |o

[ Afbeelding ]

De vader van de moeder (Saint Sandro) is trouwens half arabier… maar kan allemaal :')

KWPN-NA wilde ‘m niet registreren maar in NL vonden ze het blijkbaar geen probleem

Deze is ggk bij Barock Pinto en Oldenburg NA, niet bij het KWPN. Als ik de standfoto bekijk dan snap ik ook niet dat ze een hengst met zo'n fundament goedkeuren.

En als je hem ziet bewegen ga je helemaal huilen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:30

Libera schreef:

[ Afbeelding ]

Dat kwpn logo wat ze er in verwerkt hebben is wat misleidend, hij is namelijk niet kwpn geregistreerd.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:49

Hij is wel kwpn geregistreerd, alleen daar staat hij als vos. Hij is niet kwpn gekeurd.

https://www.kwpn.nl/database?Paard=P-662320

Snap alleen niet dat het een register A papier gekregen heeft, omdat Gaudi alleen aangewezen is? Of is hij ergens anders nog goedgekeurd?

c_alsemgeest

Re: Kletstopic dressuurfokkerij II

Link naar dit bericht Geplaatst: 54 min geleden

Niet geregistreerd/aangenomen als dekhengst bedoelde ik :P