fokfanaat schreef:Hier ook geen las Vegas fan
Quote van Rick Helmink op Horses...
'De eerste goedgekeurde zoon van Las Vegas, waarvan de afgelopen jaren 7 zoons werden aangewezen.( En waar Sir Vegas er dus niet één van is"
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Redd schreef:Waarom denken jullie dat het een schimmeltje is?![]()
Meestal hebben mijn veulens 5 witte haren boven het oog waarop ik het herken, maar bij deze heb ik het (nog) niet kunnen zien. Dus ik twijfel(de) nog enorm
Suzanne F. schreef:MariekeS_ schreef:Los van dat niet mijn type paard is, hebben jullie het er dan over dat de directe moeder nog niks gegeven heeft? Mm is prest en verder in de moederlijn zit toch wel een en ander aan sport/ggk/aangewezen?
Hebben we het over dezelfde?
Moeder en mm zijn veulenboek.
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigr ... /sir-vegas

kel106 schreef:Mieke schreef:Knap veulen!
Ik heb ook met verbazing naar Sir Vegas en zijn afstamming gekeken. Wat gaat deze nou toevoegen?
Hoe kan dit dan? Ik vraag mij af hoe ze dit dan kunnen verantwoorden? Hopelijk komt daar nog eens een antwoord op.

Libera schreef:Kijk er niet eens van op… KWPN heeft ook een hengst geregistreerd waarvan de oma een Paint is. En ja er word mee gedekt want heeft Totilas bloed
[ Afbeelding ]
De vader van de moeder (Saint Sandro) is trouwens half arabier… maar kan allemaal
KWPN-NA wilde ‘m niet registreren maar in NL vonden ze het blijkbaar geen probleem