Met Zara voorlopig rustig. Uier vult zich langzaam aan meer en meer, en de schede begint ook te veranderen. Dus nu wachten op het kegelen en een mooi paardenkind. Ik heb gedroomd over een palomino merrieveulen. Maar dromen zijn bedrog denk ik
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dat is echt wel anders trainen dus snap dat die instructeurs niet bij je passen. Lastig dat los trekken met het naar de weide brengen..is het spanning door het andere paard?
Fijn dat Fei ook wat ontdooid is.
, ze staat lekker in het werk dus dan zou je denken dat ze de energie goed kwijt kan. Maar gisteren moest er weer zoveel gerend en gebokt worden. Als ik dan op een gegeven moment zeg dat het klaar is dan luistert ze wel redelijk en gaat daarna serieus aan het werk. Maar eerst moet er kennelijk een hoop "uit".

Maartje_M schreef:Elisa is dat dan spanning of joligheid? De welsh heeft dat hier ook soms, die moet dan eerst gewoon een rondje keihard galopperen voor we iets kunnen
Audesta goed bezig!
Deertje jammer van het ene puntje, maar wel een fijne ervaring gehad dus!
Elisa2 schreef:Mooie combinatie zijn jullie Deertje! Jammer dat jullie net een puntje tekort kwamen..nu lekker km's maken?
Lissy kan zo soms wel door de paddock vliegen maar is niet zo in het werk 

Audesta schreef:Ja ben ook wel benieuwd of je daar meer jury's tegenkomt die het ras ook wat meer begrijpen/waarderen.
Hier is ook wel eens een barokke wedstrijd en vind daar de sfeer vooral heel leuk maar alsnog zitten daar dan jury's die heel duidelijk normaal kwpn-ers jureren.