Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
janderegelaa schreef:For_Que schreef:Wat vinden jullie van About You RS2 en zijn er fokfanaten die alvast een voorspelling kunnen geven wat voor type merrie daar goed bij zou kunnen passen?
Zelfde vraag ook voor Dancier Gold en Total Hope?
Ga je er een merrie bij zoeken?
carola schreef:Als het thuis lastig is, kan je haar toch ook gewoon naar de hengstenhouder brengen waar je hengst van keuze staat?
Elisa2 schreef:Gefeliciteerd met het veulen!
About you is een aantal pagina's terug besproken Marjolein @ [F-AM] Kletstopic dressuurfokkerij, voor de rest zijn het 3 hele verschillende hengsten. Ik denk dat er qua Totilas bloed betere hengsten zijn dan Total hope. Dancier Gold vind ik een functionele hengst, gewoon net dier, mooi model, functionele gangen alleen de stap kan beter.
Michelle5418 schreef:splenius schreef:Michelle5418
als de merrie echt ongelijke hoeven heeft dan krijgt je een bemerking op exterieur.
En zal ze geen Ster worden.
Gaat om linksvoor. Is niet heel erg maar ze heeft het wel.
baudyh schreef:Heeft iemand nog een tip. Ik zoek een dressuur hengst die een goed front en formaat doorfokt.
Voor onze elite tuigpaard merrie van Sander.
Ze heeft gisteren een veulen gehad van Dancier Gold.
[ [url=m/Biesq7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een hengst
baudyh schreef:Ik had zelf Las Vegas en Livius en Mowgli op mijn lijstje staan.
Merrie is zelf wel 1.65 m maar fokt zeker niet vergrotend dus dat moet de hengst wel doen.
Ze heeft zelf een sterk achterbeen maar mag een langer voorbeen en meer front.
Ze is wel sensibel dus de hengst moet dat niet zijn.
Veel Vivaldi’s fokken inderdaad vergrotend.