carola schreef:Bedankt voor het meedenken. McLaren werd mij al door iemand anders ook aangeraden en hij viel mij zelf ook al op. Ik heb die hengst alleen nog niet veel gezien. Wel mooi vrij bloed.
Desperado word het inderdaad niet. Ik heb liever een jongere hengst, maar ik heb van een paar nakomelingen van desperado de voeten wel gezien, en dat zijn juist de platvoeten die mijn merrie ook al heeft. Dus om de hoefstand had ik die sowieso al afgeschreven.
Kathleen; hoe was de bezichtiging?
Merrie heeft zeer sterke bovenlijn, dat is denk ik haar beste punt. Wat heb jij in je hoofd?
En er staat hier weer een merrie flink de druppen, dus ik denk dat ik vanavond weer een veulentje mag vangen!
Genoeg lengte? En hoe is ze in de beweging?
Heb nog niks concreets, maar vind het altijd leuk om even mee te puzzelen.
Bezichtiging was meh, het spul was op de foto knapper dan in werkelijkheid. We vinden een project heel leuk (we zijn wel van het renoveren en klussen), maar hier zaten voor ons toch te veel ‘maartjes’ aan. Al aanwezige faciliteiten zijn natuurlijk heel makkelijk, maar we hebben liever iets wat echt maar ons zin is en waar we dan de faciliteiten stap voor stap uit kunnen breiden.