Ik ken het van de honden. Wachten op de loopsheid, wanneer is de eisprong, wanneer kan ik de echo laten maken om te zien of ze drachtig is. En dan het wachten op de bevalling. Bij honden prop je dit dan alleen in 9 weken in plaats van 11 maanden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bovendien zijn Elevada en Mara te oud, Jonique zou kunnen maar ik ka niet verkopen en ik wil niet meer kleine pony’s
en Lissy acht ik niet geschikt als moeder dus daar houdt het ook op Pastis schreef:Hier zijn de merries niet op kleur getest. We maken ook geen combinaties op kleur gericht. Famosa is in de winter bruin, in de zomer iets lichter. Zij heeft ook een aalstreep.
Wedstrijd zondag was gezellig. Wel eerst verkeerd gereden. Ik had het verkeerde adres ingegeven, en het bleek in de totaal andere richting te liggen. Gelukkig nog mooi op tijd.
De punten waren wat hoe ik ze verwacht had, zeker na 3 weken niet rijden. De trail vond ze in het begin wel wat spannend. De touwpoort heb ik moeten loslaten en de sidepass maar halverwege kunnen starten. Maar een heel fijn gevoel aan overgehouden, zeker voor de 1e van het jaar.
Gelukkig nog best veel gepland, dus ik heb er al zin in
Elisa2 schreef:Was het interessant die show Deertje? Voor mij helaas ook te ver weg, maar ga wel zondag naar Bunschoten.
.

Elisa2 schreef:Ah dat klinkt niet alsof ik veel gemist heb, jammer! In Nederland mogen ze qua promotie best iets meer doen wat betreft de Iberische hengsten vindt ik. Van de meeste zijn geen fatsoenlijke standfoto's en goede beweegfilmpjes te vinden.
Deertje schreef:Elisa2 schreef:Ah dat klinkt niet alsof ik veel gemist heb, jammer! In Nederland mogen ze qua promotie best iets meer doen wat betreft de Iberische hengsten vindt ik. Van de meeste zijn geen fatsoenlijke standfoto's en goede beweegfilmpjes te vinden.
ja, en ook er liep daar een hengst van 1m57 tussen die meer ruin dan hengst was, en totaal geen vaderdier. Dekgeld was 1200 euro dacht ik. Kan mij echt niet voorstellen dat deze veel kan dekken.. Er lag daar wel een catalogus van de hengsten die ze presenteerden, dat was wel goed en netjes gedaan, maar de show zelf was vooral Marco die reed, denk dat die 6 hengsten ofzo gepresenteerd had.
Snapte die goedkeuring daar ook niet van. Weet de naam echter niet meer.